Alla kvinnliga poliser är riktiga fittor

Status
Ej öppen för fler svar.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jag tycket att dom ska sätta ner hastigheten till 30 på Bulten för då kanske till och med jag klarar av att åka där. :)

Hahahhaaa! Ja då lyckas nog tillochmed du med knäskrap, visserligen kåpskrap, ramskrap och faceplant också :p

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
dont_worry_maam.jpg
Nu känner jag mig aningen tryggare.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu är det ju faktiskt så finurligt uttänkt, att utsatta hastighetsgränser är övre gränser, så det är ingen som hindrar dig från att köra 30 där redan imorgon. ;)

Konstigt för när jag körde min uppkörning på Bulten så blev jag kuggad för att jag körde för sakta i gruskurvan och då körde jag ändå 55-60. :( Jävla surgubbe liksom...jag ville köra säkert och så får man bara skit. :rolleyes:

Hahahhaaa! Ja då lyckas nog tillochmed du med knäskrap, visserligen kåpskrap, ramskrap och faceplant också :p

Ja jag är ju van från körskolan att "krascha" i stillastående så det är inget nytt. Hur fort gick förresten din första krasch i? :rolleyes: :gnissla:glömdet

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag tycket att dom ska sätta ner hastigheten till 30 på Bulten för då kanske till och med jag klarar av att åka där. :)

de hastighetera som gäller där idag följs inte, inte ens av mig. så vad säger att folk kommer köra 30 för att det står 30 på skyltarna? kostar bara en massa pengar för oss skattebetalare att göra detta. nä hårdare ingrepp måste göras. varför inte ringa B&B kärringen och höra hennes önskemål.

vet att du skrev med lite ironi men kände för att skriva av mig ändå :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
de hastighetera som gäller där idag följs inte, inte ens av mig. så vad säger att folk kommer köra 30 för att det står 30 på skyltarna? kostar bara en massa pengar för oss skattebetalare att göra detta. nä hårdare ingrepp måste göras. varför inte ringa B&B kärringen och höra hennes önskemål.

vet att du skrev med lite ironi men kände för att skriva av mig ändå :D

Men jag menade ju att då kan jag köra 30 och ha nåt att skylla på istället för att erkänna att jag är för rädd för att köra fortare. :död Då kan jag ju säga att jag är laglydig och inte vill förlora körkortet. :D

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Kör så pass att jag har koll på min omgivning, som du märkt har jag hunnit upptäcka att det är du som fotar varje gång jag kör förbi och hunnit vinka eller stanna för att snacka lite skit

Faktiskt helt sant! Tror inte du missat att se att det är jag vid nått tillfälle... DÅ har man fan bra koll!

Jo jag tänkte också på det, jag ställde mig längre bort som du såg, där kör inte folk lika hårt så där blir det sköna bilder utan att behöva oroa sig att nån ska åka av närsomhelst... Men Nääääääää Pippi hade med sig fika till ALLA och då var man ju tvungen att åka dit för hon tjurade så jäkligt! Och WIOALA olyckan var framme, FLERA ggr!

Jag kommer ihåg att jag ladda på LITE extra i fotokurvan när jag såg fotografer, åkte o vände direkt efter och åkte igen... som dom flesta gör men helt ärligt, Vi som fotar ska väl inte behöva sluta med det för att folk kör som idioter :( Visst jag håller med om att vi är en bidragande faktor till krasherna men det är ju inget vi kan göra åt saken liksom :S

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Konstigt för när jag körde min uppkörning på Bulten så blev jag kuggad för att jag körde för sakta i gruskurvan och då körde jag ändå 55-60. :( Jävla surgubbe liksom...jag ville köra säkert och så får man bara skit. :rolleyes:

Ha, ha... Du måste skoja med mig! Eller? :gnissla

Man bör ju följa trafikrytmen för säker framförsel av sitt fordon, så om du legat i 130+ hade du blivit godkänd? :)

Ja jag är ju van från körskolan att "krascha" i stillastående så det är inget nytt. :gnissla:glömdet

Du glömde ge lite gas innan du satte upp fötterna på fotpinnarna? :D

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men Nääääääää Pippi hade med sig fika till ALLA och då var man ju tvungen att åka dit för hon tjurade så jäkligt!

Jaja, blame the Bullmamma bara gör det, GÖR DET!!! Inga mer BULLAR för dig inte. :mad: Bättre att tjura i tysthet än att babbla så att mina öron numera ligger inne i badrummet och vilar för att dom är utslitna. ;D

Ha, ha... Du måste skoja med mig! Eller? :gnissla
Man bör ju följa trafikrytmen för säker framförsel av sitt fordon, så om du legat i 130+ hade du blivit godkänd? :)
Du glömde ge lite gas innan du satte upp fötterna på fotpinnarna? :D

Tråkigt nog så skojar jag inte...jag körde 70-85 på min andra uppkörning och då gick det galant och jag fick beröm för hur säkert och bra jag körde. Sen att jag fick byta blöja när jag kom hem va en annan sak. :)
VA? Fotpinnar? NAAAAASH....du sa att jag skulle ta bort fotpinnarna....varför? :huvet

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Jaja, blame the Bullmamma bara gör det, GÖR DET!!! Inga mer BULLAR för dig inte. :mad: Bättre att tjura i tysthet än att babbla så att mina öron numera ligger inne i badrummet och vilar för att dom är utslitna. ;D

Ja för common sence värkar du iallafall inte ha...

Nu lägger vi ner du vet hur det gick för den senaste kvinnan som stog upp emot en man här på SH!! ;)

Seyaa in Hell Ann ;)

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Faktiskt helt sant! Tror inte du missat att se att det är jag vid nått tillfälle... DÅ har man fan bra koll!

Jo jag tänkte också på det, jag ställde mig längre bort som du såg, där kör inte folk lika hårt så där blir det sköna bilder utan att behöva oroa sig att nån ska åka av närsomhelst... Men Nääääääää Pippi hade med sig fika till ALLA och då var man ju tvungen att åka dit för hon tjurade så jäkligt! Och WIOALA olyckan var framme, FLERA ggr!

Jag kommer ihåg att jag ladda på LITE extra i fotokurvan när jag såg fotografer, åkte o vände direkt efter och åkte igen... som dom flesta gör men helt ärligt, Vi som fotar ska väl inte behöva sluta med det för att folk kör som idioter :( Visst jag håller med om att vi är en bidragande faktor till krasherna men det är ju inget vi kan göra åt saken liksom :S

Ja även fast du ligger i diket med huvudet upp o ner nära vägkanten :död*crazy*.

Nu för tiden är fotograferna som åskådare som hejar på, ex. som vid gladatorernas tid. Jag tycker verkligen att ni som fotar gör ett kanonjobb, men ber inte er att sluta fota mc:ister utan fota på rätt ställen och bidra med ert strå i stacken.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja för common sence värkar du iallafall inte ha...

Nu lägger vi ner du vet hur det gick för den senaste kvinnan som stog upp emot en man här på SH!! ;)

Seyaa in Hell Ann ;)

Jo men det va ju en man. :D flåt kunde inte låta bli, straffa mig jag är beredd!!!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Ja även fast du ligger i diket med huvudet upp o ner nära vägkanten :död*crazy*.

Nu för tiden är fotograferna som åskådare som hejar på, ex. som vid gladatorernas tid. Jag tycker verkligen att ni som fotar gör ett kanonjobb, men ber inte er att sluta fota mc:ister utan fota på rätt ställen och bidra med ert strå i stacken.

ELLER, så har vi alla kamoflage på oss och fotar :) HAHAHAHA!

Måste faktist hålla me... Fota i Fotokurvan är fan inte kul med tanke på vad man sett dom 2 ggr jag varit på plats... OJFAN! Kom på det nu, Har aldrig stått i fotokurvan och det varit olycksfritt! :(

Nä imorn blir det att jaga nya fotoställen!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom