Jag har faktist märkt det... Du är en av väldigt FÅ som kör med FULL koll på situationer och oftast väldigt nära laglig fart även fast du har kul!
Blir alltid glad när man ser dig åka för det ser så jävla sansat ut men som det ser ut nu så behöver det inte ens va ens egna fel för att man ska behöva krasha på Bulten!
Plocka in din underbara pärla nu så kan vi få se mer av den nästa säsong när jag blivit bättre på att fota
Kör sakta för jag inte kan köra fortare
men erkänner det för mig själv annars ligger nog jag också i dikten inom kort.
Kör så pass att jag har koll på min omgivning, som du märkt har jag hunnit upptäcka att det är du som fotar varje gång jag kör förbi och hunnit vinka eller stanna för att snacka lite skit.
Personligen tycker jag att du ska sluta fota på bulten även de andra fotograferna, många triggas av att köra snabbare än de kan för att de just ser nån fota och vill se grymma och snabba ut på kortet. För det är inte ens slump att det hänt ett par olyckor just vid fotokurvan. Hjälper inte att ställa sig längre bort eller liknande, för då flyttar man bara problemet nån annanstans eller sprider ut det på olika ställen på den vägen.
Vet att det ni som fotar har en trevlig stämning, fikar, snackar skit m.m. men det är inte värt det att stå där och vara delaktig i det som händer där.
Nästa säsong tycker jag du samt de andra fotograferna ska satsa på järfälla gocartbana, tuvängen, rörken eller andra banor. Tror de som verkligen älskar denna hobby skulle uppskatta det mer, de som satsar många laxingar per säsong för att köra av sig på rätt ställe. Så är ni fotografer på plats och dokumenterar deras prestation och även hjälper dem, många ggr så kan man finslipa sin teknik genom att se vad man gör för fel på bild än tvärtom göra allt fel för att se häftiga ut på bild när man bombar slingerbulten.