Allmänhetens åkning Mittsverigebanan Måndagar 2004

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Det är alldeles för många som bara står o tittar. Häng med och kör också och hjälp oss att nöta ut asfalten där så att vi får ny :)
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
KawaW skrev:
Vilka försäkringar gäller på måndagskörningarna?

Wingfighter

Tyvärr är det nog ingen försäkring på hojen som gäller, om du inte har LF och de inte har hunnit ändra sina villkor.
En olycksfallsförsäkring på dig själv om du har en sån gäller med 99% säkerhet.
En sån ska förresten alla se till att ha!!
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Måndag 19/7 Åkning??

Blir det nån åkning då på måndag, è sugen utan bara s___n :banana . Mycké däck som ligger i vägen i garaget, kanske bäst å slakta ett par eller så :yoparty . Ja vilka kommer??? Sedin anmäler sig i alla fall. :tummenupp Borde ju va många som har semester eller!
 

Per

YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
XR650HRC SM CR500
Frågan är framförallt -Var är alla enstånkor? Skärpning ni som sitter hemma i garaget och bara putsar, känns lite grymsolo att åka runt på offroadmoppe med 17" där uppe..
 

annsan_r1

Guest
750-R skrev:
Blir det nån åkning då på måndag, è sugen utan bara s___n :banana . Mycké däck som ligger i vägen i garaget, kanske bäst å slakta ett par eller så :yoparty . Ja vilka kommer??? Sedin anmäler sig i alla fall. :tummenupp Borde ju va många som har semester eller!
Tjenare grabben..vi tjuvstartar på fredag vi..sen har vi ju kursen i helgen :tuttar
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
måndag?

Slog till med Lördag åxå, nån snubbe från daaalaarna som hyr. Sjölander skulle haka på han åxå. Verkade bara vara 20 pers. och 2 grupper så mycke gummi "alltså däck" lär det gå åt. :banana
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
164 på rullen skrev:
Ses vi på Bänken eller åker du upp direkt ? :Bugar

(Har abloy supit upp hela lönen på gatufesten ? :fatta! )

Här är jag, var tvungen att lämna stan för ett tag :D

Är i Umeå och bygger om min pärla till en riktig räser. Svart som synden blir den :yoparty Dyker upp igen på licenskörningen. See ya
 

annsan_r1

Guest
750-R skrev:
Slog till med Lördag åxå, nån snubbe från daaalaarna som hyr. Sjölander skulle haka på han åxå. Verkade bara vara 20 pers. och 2 grupper så mycke gummi "alltså däck" lär det gå åt. :banana
Det är dom från dalarna som vi kör med på fredag oxå...ska du inte med då oxå?? :tuttar
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
annsan_r1 skrev:
Det är dom från dalarna som vi kör med på fredag oxå...ska du inte med då oxå?? :tuttar

Passar på fredag, ska dit och vara flaggvakt på söndag åxå familjen finner sig inte i vad som helst. Tid å pengar den ständiga bristvaran, men man får va gla åt den tid som finns. :banana Äre många från kommunen som ska gå licenskursen, vet du nåt?? haregött hörrö! :tummenupp
 

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:
Här är jag, var tvungen att lämna stan för ett tag :D

Är i Umeå och bygger om min pärla till en riktig räser. Svart som synden blir den :yoparty Dyker upp igen på licenskörningen. See ya

Aha!!! Det är alltså DU som e Ghostrider??? :tuttar
 

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
numer en fireblade -00
någon som ska upp på banan i kväll ?? tänkte hänga med o kolla lite se om det är nåt för mig . :) skulle vara kul om man slapp åka själv upp ....
brukar ni träffas vid vängåvan eller ? vilken tid i sådana fall ??
 

Johan Hägglund

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
KTM625-04 Kawa KX500 -98
Premiär

I morgon måndag den 26e ska jag testa att åka däruppe på banan hade jag tänkt. Eftersom jag aldrig kört kommer jag att krypköra åtminstone till en början iallafall. Brukar dom som e snabb bli sur på nybörjare ?
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Johan Hägglund skrev:
I morgon måndag den 26e ska jag testa att åka däruppe på banan hade jag tänkt. Eftersom jag aldrig kört kommer jag att krypköra åtminstone till en början iallafall. Brukar dom som e snabb bli sur på nybörjare ?
jag har iof inte kört själv där,man är väl en fegis haha :D men jag har varit där å kikat flera gånger å har aldrig märkt av att någon blir grinig, brukar vara bra stämning och ganska blandad kompott av nybörjare å bättre förare,alla har väl varit rookie nångång :banana
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Beasten- ska du dit i morrn, du lär ju va bakis :arsele :D Tänkte titta upp, tyvärr blir det bara till att titta även på plats :(
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Ullis skrev:
Beasten- ska du dit i morrn, du lär ju va bakis :arsele :D Tänkte titta upp, tyvärr blir det bara till att titta även på plats :(

Troligtvis samma sak här.. Måste nog spara pengarna..hmm Men dit upp ska jag iaf.. :martialar
 

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
numer en fireblade -00
Ullis skrev:
Ok 17,00 i morrn då?

visst börjar körningen 1700 va ? tänkte ta mig upp o försöka hanka mig runt banan ett varv eller två i morrn . :) någon som ska upp o köra? :confused: kanske skulle man kunna träffas före o åka i samlad trupp :rolleyes: eller ?
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Legenden skrev:
17.00 Låter ok.. Vid macken eller?

Lillen81: Stämmer att han öppnar banan då.. :martialar

Legenden - *S* ja, jag sa ju OK hehe....kl 17 då.

Lillen -81 visst börjar körningen 1700 va ? tänkte ta mig upp o försöka hanka mig runt banan ett varv eller två i morrn .................

Lillen, Stämmer att körning börjat 17, men de flesta kör i början på kvällen så det gör inget om man är där vid 17,30 tiden.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top