KawaW skrev:Vilka försäkringar gäller på måndagskörningarna?
Wingfighter
Tjenare grabben..vi tjuvstartar på fredag vi..sen har vi ju kursen i helgen750-R skrev:Blir det nån åkning då på måndag, è sugen utan bara s___n . Mycké däck som ligger i vägen i garaget, kanske bäst å slakta ett par eller så . Ja vilka kommer??? Sedin anmäler sig i alla fall. Borde ju va många som har semester eller!
164 på rullen skrev:Ses vi på Bänken eller åker du upp direkt ?
(Har abloy supit upp hela lönen på gatufesten ? )
Det är dom från dalarna som vi kör med på fredag oxå...ska du inte med då oxå??750-R skrev:Slog till med Lördag åxå, nån snubbe från daaalaarna som hyr. Sjölander skulle haka på han åxå. Verkade bara vara 20 pers. och 2 grupper så mycke gummi "alltså däck" lär det gå åt.
annsan_r1 skrev:Det är dom från dalarna som vi kör med på fredag oxå...ska du inte med då oxå??
Abloy skrev:Här är jag, var tvungen att lämna stan för ett tag
Är i Umeå och bygger om min pärla till en riktig räser. Svart som synden blir den Dyker upp igen på licenskörningen. See ya
jag har iof inte kört själv där,man är väl en fegis haha men jag har varit där å kikat flera gånger å har aldrig märkt av att någon blir grinig, brukar vara bra stämning och ganska blandad kompott av nybörjare å bättre förare,alla har väl varit rookie nångångJohan Hägglund skrev:I morgon måndag den 26e ska jag testa att åka däruppe på banan hade jag tänkt. Eftersom jag aldrig kört kommer jag att krypköra åtminstone till en början iallafall. Brukar dom som e snabb bli sur på nybörjare ?
Ullis skrev:Beasten- ska du dit i morrn, du lär ju va bakis Tänkte titta upp, tyvärr blir det bara till att titta även på plats
Ullis skrev:Ok 17,00 i morrn då?
17.00 Låter ok.. Vid macken eller?Ullis skrev:Ok 17,00 i morrn då?
Legenden skrev:17.00 Låter ok.. Vid macken eller?
Lillen81: Stämmer att han öppnar banan då..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|