Va tror ni, visar tabellen någon sanning än? Långt kvar tills alla mött alla.
Nä det tror jag inte, det brukar visa sig efter hjul...
Det är väl ett par matcher kvar innan man kan se några tendenser.
Idag kommer lagen i toppen byta plats iaf.
Frågan är om det är värt att betala S24 så här tidigt på säsongen men å andra sidan känns det som en intressant match.
Mjo klart.
Ska bli intressant för mitt BIK ikväll, Slöddertälje kommer på besök, två raka vinster följdes upp av 2 raka uddamålsförluster(nåja, ett sista i tom kasse för Troja) så det ser ju ändå hyffsat ut, inget stordäng änsålänge.
Även om BIK skulle få stryk av kringlorna i kväll så kan du trösta dig med att Leksand förnedrar dem på deras hemmaplan på torsdag!
Enda trösten jag får av att få stryk av ett lag är när samma lag vinner stort över alla andra, så nej tack.
Då tycker vi lika.
Men för all del, efter att SSK fått stryk av BIK ikväll kommer de även få stryk på hemmaplan av Leksand. Till helgen kommer de stå kvar på 3 poäng efter 6 spelade matcher medan Leksand leder serien på 15p.
Ser bra ut för DIF.
Eller inte...
Vaffan... ..
Nu ser det bättre ut.
Håll dig till ditt eget lag istället...
Ojoj, är det den där typiska djurgårdsandan som titta in?
Vi spöa slöddertälje, gött gött.
Nä, det är din småstadsanda som lyser igenom... Uppenbart blir du berörd av ett lag som inte påverkar ditt Karlskoga ett skit just för tillfället.. Att du ändå går och gottar dig skriker LANDSORT lång väg... Skillnaden är att jag skiter i alla andra lag (utom AIK, men det är en annan sak) och så funkar dom flesta normala supportrar..
Jag skrev både när det såg helt åt helvete ut och efter att de fått in 2 snabba o verkade gå ikapp, men som vanligt med nötter så är man bara taskig o skriver elaka saker. Buhuuu, ska du komma o slå mig nu?
Varje match betyder nåt varesig mitt Karlskoga spelar eller ej, vet att det är lite svårt för en sån där djurgårdare att förstå att det faktiskt spelar roll hur det går i de andra matcherna också, finns ju fler än ett lag att slåss emot.
Tycker du inte själv att du är smått jävla aslöjlig när du blir sur över att någon kommenterar ditt lag på något sätt?
Kunde väl bli lite sur om i din sits om jag skrivit haha, jävlar va kassa dedär jävla getgårdarna är, hahaha typ.
Men jag kommenterade att det inte såg så jävla bra ut vid ett 0-3 underläge.
Det känns jävligt bra att man inte är djurgårdare längre, det var en fas som försvann med Osten Östlund tack o lov, verkar som man måste va dum i huvet för att hålla på stockholmslag.
Du sa det själv, buhuu.. Du verkar ha svårt att förstå något alls, men det blir väl så när man bor i landsort. Men det är ju skojigt att du blir berörd av ett lag du inte ens håller på.. Men jag är också jävligt glad att du inte är Djurgårdare längre. Jag hade egentligen tänkt att skriva ett längre inlägg, men det känns inte som att det är värt det..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|