Allsvenska hockeytråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nä, faktiskt inte, det var länge sen man kunde kunde gotta sig som djurgårdare.. Och att "promenera" genom AS... Nä.. Sen HADE jag väl hoppats på att DIF skulle spela bättre, inte nödvändigtvis vinna varenda match, men åtminstone spela bättre än dom gjort hittills..

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nä, faktiskt inte, det var länge sen man kunde kunde gotta sig som djurgårdare.. Och att "promenera" genom AS... Nä.. Sen HADE jag väl hoppats på att DIF skulle spela bättre, inte nödvändigtvis vinna varenda match, men åtminstone spela bättre än dom gjort hittills..

Kan vi enas om att vi kan få trashtalka varandras lag lite utan att hålla på o spy ut spydigheter om varandra så förbannat nå mer?
Eller åtminstone glömma dehär skiten o förstå att jag inte sa nåt för o va spydig, jag kommenterade bara att de inte gick värst bra, precis som ja kommenterade när det började vända att de såg bättre ut.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Kan vi enas om att vi kan få trashtalka varandras lag lite utan att hålla på o spy ut spydigheter om varandra så förbannat nå mer?
Eller åtminstone glömma dehär skiten o förstå att jag inte sa nåt för o va spydig, jag kommenterade bara att de inte gick värst bra, precis som ja kommenterade när det började vända att de såg bättre ut.

Absolut, jag tog i mer än jag tänkt att göra, mycket för att jag blir så jefla frustrerad när dom spelar som ett gäng p02:eek:r när dom drar på sig TRE lagstraff för "to many players on ice" osv...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Absolut, jag tog i mer än jag tänkt att göra, mycket för att jag blir så jefla frustrerad när dom spelar som ett gäng p02:eek:r när dom drar på sig TRE lagstraff för "to many players on ice" osv...

Samma här, blev lite sne när jag tyckte jag kommentera likadant åt båda hållen endast i mening att ha lite hockeysnack i tråden under pågående matcher o du lacka lite :p
Hur som, bönderna från Karlskoga ligger före er, nanana :krama :D :tungan

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Samma här, blev lite sne när jag tyckte jag kommentera likadant åt båda hållen endast i mening att ha lite hockeysnack i tråden under pågående matcher o du lacka lite :p
Hur som, bönderna från Karlskoga ligger före er, nanana :krama :D :tungan

Man får va gla mens det varar!:D Jag hoppas att DIF har börjat spela hockey innan det är dags för Karlskoga, för just nu ser det ut som glada huddikteatern möter Disney on ice..:D:krama

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Man får va gla mens det varar!:D Jag hoppas att DIF har börjat spela hockey innan det är dags för Karlskoga, för just nu ser det ut som glada huddikteatern möter Disney on ice..:D:krama

Verkar kunna bli en riktigt spännande säsong, Troja av alla lag leder, dem har inte slutat bättre än 7a tidigare tror ja, o har väl mest hållt till under 10de.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Verkar kunna bli en riktigt spännande säsong, Troja av alla lag leder, dem har inte slutat bättre än 7a tidigare tror ja, o har väl mest hållt till under 10de.

Inte för att jag anser segern särskilt rättvis(44-22 i skott), särskilt inte efter andra periodens spel mot en bur(12-5 i skott) men man måste ändå ge dem cred för att ha slagit både Leksand och Djurgården.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte för att jag anser segern särskilt rättvis(44-22 i skott), särskilt inte efter andra periodens spel mot en bur(12-5 i skott) men man måste ändå ge dem cred för att ha slagit både Leksand och Djurgården.

Mjo, men det är inte skott o spelövertag som vinner matcher, det är mål.
26-24 i skott BIK-Södertälje men 3-0 i mål.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Jaha ja. Så fick man pisk av norrlänningarna då. Det var den resan till obygden som ställde till det. Helt säkert. De flesta av pågarna har ju aldrig sett snö. Haparanda? Borde inte de ha en egen liga? Måste ju vara gratis att gå på match däruppe, med tanke på att ingen har jobb. Grrrrrrr..

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jaha ja. Så fick man pisk av norrlänningarna då. Det var den resan till obygden som ställde till det. Helt säkert. De flesta av pågarna har ju aldrig sett snö. Haparanda? Borde inte de ha en egen liga? Måste ju vara gratis att gå på match däruppe, med tanke på att ingen har jobb. Grrrrrrr..

:rofl:roflHahaha...:D Men är det inte svårt att ägna sig åt en vintersport om man aldrig har sett snö?:D:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

:D Visst va de väl underbart att Borås inte klara licensen så man måste åka till Haparanda istället :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Geografiskt är det ett helvete!:D

Man tyckte Malmö kunde spela i nån dansk liga förut för de va så helvetiskt långt dit, HAH! Fan va Sverige är groteskt stort när man tittar uppåt :gnissla
Det är mer än dubbelt så långt till Haparanda från oss :brinnerup

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Man tyckte Malmö kunde spela i nån dansk liga förut för de va så helvetiskt långt dit, HAH! Fan va Sverige är groteskt stort när man tittar uppåt :gnissla
Det är mer än dubbelt så långt till Haparanda från oss :brinnerup

Hehe... Ja, för er måste det ju bli skirlångt!:D:D:hihi

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hehe... Ja, för er måste det ju bli skirlångt!:D:D:hihi

Vet inte om du är ironisk eller gick bet på geografin, är väl typ 10 mil längre än från Sthlm eftersom man måste ta sig halva landet österut också o inte bara rakt norrut som från Sthlm.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år