Allsvenska hockeytråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vet inte om du är ironisk eller gick bet på geografin, är väl typ 10 mil längre än från Sthlm eftersom man måste ta sig halva landet österut också o inte bara rakt norrut som från Sthlm.

Mera att jag är rätt kass på geografi, eller som jag brukar säga: Jag vore glad om jag hade lokalsinne...:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mera att jag är rätt kass på geografi, eller som jag brukar säga: Jag vore glad om jag hade lokalsinne...:)

:D Karlskoga ligger iaf lika högt upp i Sverige som Sthlm.
Så nu har du lärt dig nånting iaf, för att ta sig dit från Sthlm så är det bara att ta E18/E20 rakt västerut, så nu har du fått en update på lokalsinnet också :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
:D Karlskoga ligger iaf lika högt upp i Sverige som Sthlm.
Så nu har du lärt dig nånting iaf, för att ta sig dit från Sthlm så är det bara att ta E18/E20 rakt västerut, så nu har du fått en update på lokalsinnet också :)

:rofl:rofl

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Efter många års krigande mot Dansken om Skåne förlorade vi till sist och fick dras med skiten...

Du är en riktig charmknutte du. Får vi vara kvar om vi lovar att behaga det nobla folket i den kungliga huvudstaden som är navet och ryggraden i vårt avlånga land? Snälla. Det verkar så otroligt....bra däruppe liksom.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Se dedär gick ju vägen, fy fan va nice.
Vi tycks ha hittat en värdig ersättare till Bellisimo.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Man får gratulera! Men har du sett vilka som lirar den tredje? DET blir spännande!:fakta

Ja man tycker väl att djurgården borde kommit in i det höga tempot som råder i allsvenskan jämfört med elitserien o kanske ett par NHL spelare är med då? Så det borde bli en fin värdemätare :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ja man tycker väl att djurgården borde kommit in i det höga tempot som råder i allsvenskan jämfört med elitserien o kanske ett par NHL spelare är med då? Så det borde bli en fin värdemätare :D

Jag tror snarare att tempot är lägre i AS än i ES, problemet för Djurgården är dom inte spelar som ett lag, och det funkar inte! Men jag hoppas att Douglas Murray och kanske Patric Hörnqvist är klara då, det skulle vara roligt att se dom spela!:)

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Då så Pluggen. Ikväll smäller det. Tydligen fegade Murray ur.. :)

Om du tar dig ner så bjuder jag på en Gravöl efteråt!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Då så Pluggen. Ikväll smäller det. Tydligen fegade Murray ur.. :)

Om du tar dig ner så bjuder jag på en Gravöl efteråt!

:rofl:rofl Han blev väl rädd att han skulle bli uppäten till kaffet...:D tack för erbjudandet, kan jag ha det innestående?:D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kul å se ett samspelt Leksand snurra upp SSK igår även om det började med två bakåtmål. Smolket i bägaren är att de fortfarande är så ineffektiva. 2-0 till SSK efter andra trots 11-24 i skott visar på samma ineffektivitet i avsluten som mot Troja Ljungby...

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Kul å se ett samspelt Leksand snurra upp SSK igår även om det började med två bakåtmål. Smolket i bägaren är att de fortfarande är så ineffektiva. 2-0 till SSK efter andra trots 11-24 i skott visar på samma ineffektivitet i avsluten som mot Troja Ljungby...

Vill du se ett gäng som inte spelar som ett lag och är ruggigt ineffektiva så titta på DIF, hopplösare än dom får man leta efter...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det verkar som att det blir mycket folk på Malmö - DIF...:)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vill du se ett gäng som inte spelar som ett lag och är ruggigt ineffektiva så titta på DIF, hopplösare än dom får man leta efter...

Det var den stora behållningen igår, se ett Leksand som spelar runt och kan etablera spel i offensiv zon. Känns som om de spelat ihop laget sedan förra året. En fördel med att bygga på eget material och inte bara köpa in nya legoknektar som skall hitta sin plats i slutet av sommaren..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år