Lajo
Same same but different..
Dubbelt pga skit tapatalk.
Last edited:
Jo men du jobbar väl inte statligt som LIFFy fan jag kräks.. Hade jag jobbat lika dåligt så hade jag fått sparken.. Skäms LIF, skäms som fan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo men du jobbar väl inte statligt som LIF
Väntar fortfarande på en minutiös granskning av flera hockeyklubbars ekonomi.. Lär vara fler som tar "allmosor" från skattebetalarna. Kanske Örebro med?..
Fast det är väl iofs en lågoddsare med ett sånt psykfall som Kåberg i laget. Han borde ju om allt står rätt till ha placeringsstöd direkt ifrån kommunen annars skulle han väl antasta gamla tanter eller oprovocerat slå sönder busskurer o dyl.
Ja just ja hur var det nu med fotbollsarenan t.ex? Den stoppade väl kommunen ett x antal mille i om jag inte minns fel?
Fiffel å myglande kommunpampar finns ju överallt, fast det vet väl en Örebroare förresten.. Hälsa Marjasin..
Oj, trampade jag på en öm tåVäntar fortfarande på en minutiös granskning av flera hockeyklubbars ekonomi.. Lär vara fler som tar "allmosor" från skattebetalarna. Kanske Örebro med?..
Fast det är väl iofs en lågoddsare med ett sånt psykfall som Kåberg i laget. Han borde ju om allt står rätt till ha placeringsstöd direkt ifrån kommunen annars skulle han väl antasta gamla tanter eller oprovocerat slå sönder busskurer o dyl.
Ja just ja hur var det nu med fotbollsarenan t.ex? Den stoppade väl kommunen ett x antal mille i om jag inte minns fel?
Fiffel å myglande kommunpampar finns ju överallt, fast det vet väl en Örebroare förresten.. Hälsa Marjasin..
Oj, trampade jag på en öm tå
Falle betalar, jag har inga problem med detFast alla vet att Örebro är finansierat av olagliga pengar.
Falle betalar, jag har inga problem med det
Vänta lite nu, ingen är dömd för något. Skatteverket har väl synpunkter på kreativ skatteplanering, eller har du annan info?Tar faktiskt hellre skattebetalarnas pengar via kommunen än skattebetalarnas pengar via kriminell verksamhet.
Vänta lite nu, ingen är dömd för något. Skatteverket har väl synpunkter på kreativ skatteplanering, eller har du annan info?
Oj, trampade jag på en öm tå
Otroligt viktiga poäng!
Daladans daladans daladans!
KRIGARE! krigare! vilka jävla krigare!
För tillfället skiter jag i diskussionen om pengar hit och dit...För helvete laget är ÄNTLIGEN på väg upp igen!!
Jag som alla andra har svurit efter varje kvalserie att aldrig mer gå på en match, men ändå sitter man där när hösten kommer.. och NU äntligen händer de som man väntat på! wih!
Jaja, en match i taget, det är långt kvar på ks tyvär och mycket kan hända.
Tar vi ut nått i förskott så kommer det bara och biter oss i arslet i slutändan.
Men helt klart bästa chansen på mycket länge.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|