Lou siffer
officiellt lammkött
cross jacka (protector jacket) och mc byxer.
Jah, och hur ofta håller du 50 på dom vägarna?PEPPO skrev:Till skolan kör jag endast handskar+hjälm, men då kör jag endast 30 eller 50 vägar max 3 km
brorzan skrev:Jag har fått för mej att flikkor gillar feta jackor
NsR_90 skrev:2353742Tjena! ganska ny inom mc världen, använder ni alltid skinnställ?
Tillexempel om ni ska å handla lr till stan lr liknande..
30 grader varmt å ska bara ta en liten sväng.. använder ni skinnställ då också?
Bara kul att se andras åsikter om det!
Haha fan har du provat crosshjälm i 160? det är intresant..Mordecaien skrev:
prulle skrev:2354571Haha fan har du provat crosshjälm i 160? det är intresant..
Jodå. (på ett släp ska det nog gå) eller på flaket på vår pickup den gör mer än 160 tro mig jag vetBärgren skrev:2354598Fast jag tvivlar på att han får upp cykeln i 160
prulle skrev:2354603Jodå. (på ett släp ska det nog gå) eller på flaket på vår pickup den gör mer än 160 tro mig jag vet
JojjeL skrev:2357396aldrig skinnställ.. tänker aldrig ha det heller.. Föredrar goretex, då skinnställ tappar mer än 80& av skyddsverkan när det regnar ute. (Enligt mina dåvarande körskolelärare och "uffes mc-bok" )
JojjeL skrev:2357396aldrig skinnställ.. tänker aldrig ha det heller.. Föredrar goretex, då skinnställ tappar mer än 80& av skyddsverkan när det regnar ute. (Enligt mina dåvarande körskolelärare och "uffes mc-bok" )
jagstoooffe skrev:2357471Vem kör när det regnar?
Tzr91 skrev:2357863Du ska alltid ha full skyddsutrustning, brorsan, du vet aldrig när en bil struntar i väjningsplikten o kör ut 2 meter framför dig. Och nu när du är ny och inte ens har körkort än så ska man inte börja tänka på att skippa skyddsutrustning. /Chrille
Kan ha jackan på mig ibland på korta sträckor men annars använder ja de bara på långsträckor....NsR_90 skrev:2353742Tjena! ganska ny inom mc världen, använder ni alltid skinnställ?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|