samma här, olyckan kan inträffa även på dom korta turerna..axello skrev:2358329ALLTID! fattar inte hur man kan köra utan?!
American musel (cheva s10) Gör en åtminstånde 170. Kan testa åt dig när jag är ensam hemma Funkar fint att sladda med också..Bärgren skrev:2354627Okejdå. Jävla krym pickup, våran Mitschubischi ( Eller hur skiten stavas, Honda kanske ) L200 går bara att få upp i 150 när den är redigt skitnödig.
NsR_90 skrev:2353742Tjena! ganska ny inom mc världen, använder ni alltid skinnställ?
Tillexempel om ni ska å handla lr till stan lr liknande..
30 grader varmt å ska bara ta en liten sväng.. använder ni skinnställ då också?
Bara kul att se andras åsikter om det!
stoooffe skrev:2357471Vem kör när det regnar?
JojjeL skrev:2368444vädret är dynamiskt
Man tar hojen till en kompis, det är soligt och fint. när man ska tillbaka blir det spöregn...
Men alla är så noga med att alltid ha skyddskläder på sig.. En EU-moped behöver inga kläder, trots att de går lika fort som en hoj (i tättbebyggt område alltså) och mopeden är dessutom rangligare, och många bilar ska ju jävlas med mopparna genom att alltid tränga sig förbi.
Så kör man eumoped utan kläder borde det väl inte va nån som kan klaga om man kör hoj utan kläder med. :S
precis det tycker jag är jobbigt, när man bara ska göra ett ärende inom stan och bråkar för att man inte tar på sig jackan, det låter ungefär såhär.JojjeL skrev:2369084ja jag brukar också tränga mig förbi moppefjollorna för att det är så sjukt roligt att retas med dem, men jag syftade bara på att EUmoped (eller moppe i övrigt) är mycket farligare än en MC och de har då ingen tanke på skyddskläder. Men så fort man själv kör utan kläder på hojen får man värsta irreterade familjen för att jag kan köra ihjäl mig själv.
Ändå brukar jag låna mammas EUmoppe utan att ha kläder och det klagar ingen över..
-Rosen- skrev:2369146precis det tycker jag är jobbigt, när man bara ska göra ett ärende inom stan och bråkar för att man inte tar på sig jackan, det låter ungefär såhär.
Jag: jag sticker nu
morsan: du har inte glömt något?
jag: näää??
morsan: jackan då?
jag: men jag ska bara xxxxxxx (inom stan)
morsan: men det är ju farligt
jag: inte farligare än när jag gjorde samma sak med moppen
morsan: men nu är det ju mc så det är ju skillnad
logik på fukking hög nivå
Madrock skrev:2371085Med full mundering menas? och varför har man ryggplatta? blir det inte jobbigt att köra med den?
Oki Bra att veta^^ ThanksLoy skrev:2371088Nä. Jobbigare att sitta i rullstol resten av livet bara för man hyvlade/krossade ryggraden när man klotade.
Den där värmde tack så mkt.... Jag kör moppe för tillfället medans jag tar kortet....Mordecaien skrev:2371279Men.... det är väl bara bra att moppedister kör utan skydd? Så slipper man dem på vägarna sen
Funkar du som jag? tjatar dom på skydd blir jag anti. Dock e jag glad att jag hade det när jag bara skulle till en pollare i förgår. Eller kanske är gladare över att jag bestämde mig för att ta en repa på bogesund så jag på mig dom? Jaja iaf är jag gladd jag hade skydd ska lägga upp lite bilder..-Rosen- skrev:2369146precis det tycker jag är jobbigt, när man bara ska göra ett ärende inom stan och bråkar för att man inte tar på sig jackan, det låter ungefär såhär.
Jag: jag sticker nu
morsan: du har inte glömt något?
jag: näää??
morsan: jackan då?
jag: men jag ska bara xxxxxxx (inom stan)
morsan: men det är ju farligt
jag: inte farligare än när jag gjorde samma sak med moppen
morsan: men nu är det ju mc så det är ju skillnad
logik på fukking hög nivå
-Rosen- skrev:2357474jag
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!