bensintank
3,5L
?
Kan han tänkas haft något emot en peng till kämparna från Kiev i hans namn, eller kanske någon av SMCs fonder?
En krans från oss här på SH?
Anders hade somnat in sittande i sin soffa.Jag hade inte varit på SH utan andersbrink. "Trimning oljekylda" brought me here och Anders outsinliga kunskaper, alltid pedagogiskt utlagda har varit till stor hjälp. Kvittar vad folk frågade om för hojrelaterat så kom det fullödiga svar med länkar. Om folk inte tog råden kunde han lämna och lägga energin på de som gjorde.
Blev lite kärvare toner i OT på slutet. Därtill kampen mot ansiktsförlamningen.
Får man fråga vad det var som tog honom? Det var lite ordstrider och sen blev det tyst.
Får lite samma vibbar som när DrBike rycktes bort på tok för tidigt. Dessa engagerade, hjälpsamma, notoriska som alltid kunde lite till.
Tack Anders, kommer fattas oss.
Vill ni att jag ordnar en krans till begravningen så är det ok med mig. Hans bror Magnus känner till Sporthoj.com och skulle säkert uppskatta det. Jag vet dock inte hur det praktiskt skulle fungera. jag vet att Erlandssons begravningsbyrå kommer att ta hand om begravningenNå!
Karlen måste väl ner i jorden någon gång, eller?
Kan han tänkas haft något emot en peng till kämparna från Kiev i hans namn, eller kanske någon av SMCs fonder?
En krans från oss här på SH?
Jag är med på en peng så snart Swedbank hittat mina stålar igen.
Vem tar på sig att fixa med något sådant?
Ditt nr som vi kan swisha till så ber du begravningsbyrån fixa en krans för summan?Vill ni att jag ordnar en krans till begravningen så är det ok med mig. Hans bror Magnus känner till Sporthoj.com och skulle säkert uppskatta det. Jag vet dock inte hur det praktiskt skulle fungera. jag vet att Erlandssons begravningsbyrå kommer att ta hand om begravningen
Finns det någon välgörenhet eller annan insamlig som pengarna kan gå till?Ditt nr som vi kan swisha till så ber du begravningsbyrån fixa en krans för summan?
Anders kommer att lämna ett stort tomrum här på SH. Har aldrig haft en Bandit själv men efter att ha läst allt han skrivit så har det plötsligt blivit ett alternativ. Jag är gärna med på en blomma eller två.Ditt nr som vi kan swisha till så ber du begravningsbyrån fixa en krans för summan?
Visserligen för tidigt men så hade jag kunnat tänka mig att gå bort när den dagen kommer om jag fick väljaAnders hade somnat in sittande i sin soffa.
Finns det någon välgörenhet eller annan insamlig som pengarna kan gå till?
Blommor i alla ära, men jag tycker att det skulle kunna vara en enkel blomma, och sedan ett bidrag till någon organisation som jobbar för en bättre värld.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|