GT
Absolut kortast.
Packad o klar. Scandavian Raceway - here we come!
Nja, inte riktigt.
kör ni E4 eller E6 till efter halmstad & sedan nissanstigen ?
vet att nissanstigen e kortare att köra, men är en mindre väg, mer vilt
berätta hur lång tid det tog att köra upp
Nja, inte riktigt.
Det där måste vara strax ovanför Markaryd eller??
Japp det stämmer,den höga bron över ån lagan mellan markaryd och strömnäsbruk. (svärmor & svärfar bor i småland, passerar där ofta)
Nissastigen är helt ok. Kört där mycket från falkenberg med bil o släp, vist det finnes villt men inte så farligt.. Roligare väg för den delen med
Ha de nu gött alles! Kör så det ryker... Väntar med spänning på hur det gick o vad ni tyckte
Fick nytt jobb idag, så hade endå inte kunnat hänga på.
Jaha, då har man vaknat efter en natt i en sorts sträckbänk. Kuddarna lade sig i en sorts upp-o-ner vänd "v-formation så det var ungefär som att ligga uppe på toppen av en kulle. Vi packade upp allt igår vid halv 9 tiden när jag och emmelie kom fram. Jag körde med släp, hade min och snaggis hoj bakpå. Det tog drygt 2.5 timmar. För andre däremot tog de 17 milen 1 timme o en kvart. Så han blir farlig på söndag!
Våra depågrannar "industrilack Landskrona" spelar tv-spel och lirar P A - system hela natten lång. Mindre kul när en annan försöker sova i sträckbänk.
Dessutom vaknade jag upp till vad som lät som regn imorse - ku*en.. men det måste varit en mardröm för här är torrt nu. kallt som attan dock! Tur att min hoj inte går så fort på rakan. Jobbigt med fartvind.
Nu är drt snart dags att gå ut, klä på sig, skruva dB-killer och sedan lite fika innan man ger sig ut på banan.
Vi ses ikväll/imorgon.
Jaha, då har man vaknat efter en natt i en sorts sträckbänk. Kuddarna lade sig i en sorts upp-o-ner vänd "v-formation så det var ungefär som att ligga uppe på toppen av en kulle. Vi packade upp allt igår vid halv 9 tiden när jag och emmelie kom fram. Jag körde med släp, hade min och snaggis hoj bakpå. Det tog drygt 2.5 timmar. För andre däremot tog de 17 milen 1 timme o en kvart. Så han blir farlig på söndag!
Våra depågrannar "industrilack Landskrona" spelar tv-spel och lirar P A - system hela natten lång. Mindre kul när en annan försöker sova i sträckbänk.
Dessutom vaknade jag upp till vad som lät som regn imorse - ku*en.. men det måste varit en mardröm för här är torrt nu. kallt som attan dock! Tur att min hoj inte går så fort på rakan. Jobbigt med fartvind.
Nu är drt snart dags att gå ut, klä på sig, skruva dB-killer och sedan lite fika innan man ger sig ut på banan.
Vi ses ikväll/imorgon.
massa text....
Vi ses ikväll/imorgon.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|