Anderstorp 3/9-4/9

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Nja, inte riktigt. :krama

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1314983113.649254.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1314983113.649254.jpg
    34.9 KB · Visningar: 35

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
kör ni E4 eller E6 till efter halmstad & sedan nissanstigen ?

vet att nissanstigen e kortare att köra, men är en mindre väg, mer vilt
berätta hur lång tid det tog att köra upp

Nissastigen är helt ok. Kört där mycket från falkenberg med bil o släp, vist det finnes villt men inte så farligt.. Roligare väg för den delen med:tummenupp

Ha de nu gött alles! Kör så det ryker... Väntar med spänning på hur det gick o vad ni tyckte :)
Fick nytt jobb idag, så hade endå inte kunnat hänga på.

Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
5eeaaa03-c10a-6143.jpg
Jaha, då har man vaknat efter en natt i en sorts sträckbänk. Kuddarna lade sig i en sorts upp-o-ner vänd "v-formation så det var ungefär som att ligga uppe på toppen av en kulle. Vi packade upp allt igår vid halv 9 tiden när jag och emmelie kom fram. Jag körde med släp, hade min och snaggis hoj bakpå. Det tog drygt 2.5 timmar. För andre däremot tog de 17 milen 1 timme o en kvart. Så han blir farlig på söndag!

Våra depågrannar "industrilack Landskrona" spelar tv-spel och lirar P A - system hela natten lång. Mindre kul när en annan försöker sova i sträckbänk.
Dessutom vaknade jag upp till vad som lät som regn imorse - ku*en.. men det måste varit en mardröm för här är torrt nu. :D kallt som attan dock! Tur att min hoj inte går så fort på rakan. Jobbigt med fartvind.

Nu är drt snart dags att gå ut, klä på sig, skruva dB-killer och sedan lite fika innan man ger sig ut på banan.

Vi ses ikväll/imorgon. ;)

Last edited:

Enox

1000 RRrrrr
Gick med
22 Jun 2010
Hoj
05 Honda CBR1000 rr
5eeaaa03-c10a-6143.jpg
Jaha, då har man vaknat efter en natt i en sorts sträckbänk. Kuddarna lade sig i en sorts upp-o-ner vänd "v-formation så det var ungefär som att ligga uppe på toppen av en kulle. Vi packade upp allt igår vid halv 9 tiden när jag och emmelie kom fram. Jag körde med släp, hade min och snaggis hoj bakpå. Det tog drygt 2.5 timmar. För andre däremot tog de 17 milen 1 timme o en kvart. Så han blir farlig på söndag!

Våra depågrannar "industrilack Landskrona" spelar tv-spel och lirar P A - system hela natten lång. Mindre kul när en annan försöker sova i sträckbänk.
Dessutom vaknade jag upp till vad som lät som regn imorse - ku*en.. men det måste varit en mardröm för här är torrt nu. :D kallt som attan dock! Tur att min hoj inte går så fort på rakan. Jobbigt med fartvind.

Nu är drt snart dags att gå ut, klä på sig, skruva dB-killer och sedan lite fika innan man ger sig ut på banan.

Data skärmen blir hellt immig av flås snart utt mecka db killer sen packa allt. Hoppas jag inte glömer hojen nu hadde varit tråkigt ses på söndag

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
5eeaaa03-c10a-6143.jpg

De é inte Industrilack. Det är Trulle, Stickan o grabbarna. Mina polare ett bra gäng, som vet hur man knäcker konkurrensen:banana

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Yes, vi står i depån. Det finns gott om plats lite längre bort för bilen, hojarna kan ni ställa i tältet hos oss. :) 1.58.81 har jag lyckats med än så länge, men faaaaaaaaaaaaaan vad låg den jävla rakan är. Plastraketerna bara susar förbi.

Enox

1000 RRrrrr
Gick med
22 Jun 2010
Hoj
05 Honda CBR1000 rr
Allt e packat o klart nu väntas en skön natt sen bär det av vid 5 tiden hörs imorgon. Gör gärna plats för min hoj vid depån om någon har plats? Tack på för hand :krama

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Jaha, sammanfattning av dagen so far:

Fiver bör inte ha något med någonting som kan behöva en gnutta av organisering. Det är helt galet hur flummigt allt är. Imorse skulle vi besikta hojen, men innan det var vi tydligen tvungna att anmäla oss i samma kö som "fiver-avdelningen".
Ställer oss i kö, och efter en kvart blev vi tillsagda att gå upp i Honda-salen istället för att stå där. Men vi skulle besikta hojen först sa dem.

Snaggis besiktning gick till ungefär enligt följande:
- Kan du besikta min hoj?
- ja, kan jag väl, men du ser ju bra ut så då gör säkert hojen det med.
-jaha..?
- ja, så länge det inte rinner olja från den så är det ju ok!

Haha, jag trodde han skämtade först, de kollade inte alls på hojarna. Upp i Honda-salen för teori som car minst lika luddig.
Massa instruktörer som enligt dem själva och Honda skulle ge oss massor av feedback men de verkade överlag vara mer intresserade av att försöka köra snabbt själva.

Överlag har det varit skitdålig koll på allt som rört körningen och runt omkring.
- ingen målflagg / röd använda istället
- ingen gulflagg
- kör du av får du stå och jonglera leca-kulor tills passet är slut. Tack gode gud att ingen skadat sig för de skulle säkert varit döda innan skamkärran kommit fram.
- i vårt grupp körde vad jag kunde 3 skramlaha, 2 suzuki och 1 BMW vid ett tillfälle. Jävligt konstig "Hondagrupp" om jag får säga det själv. Men men..

1.58.81 blev det idag vid det tillfälle jag hade laptimern på, men jag förstår inte var fan man ska hitta resterande sekunder att kapa! :/ ajaa, imorgon är det en ny dag. :)

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Vi har satt upp två tält nära toalett och utfarten till banan. Där har vi plats till ALLA hojar så vi kan samlas och snacka varvtider mellan körningarna.
Ses snart kompisar...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...