Therudeboy skrev:Då spelar det ju inte så stor roll villken väg du kör. Förresten när är det ni ska köra så man kan svänga ner och kolla?
24-25 april är rejset. träningslägret 22-23'e.
Therudeboy skrev:Då spelar det ju inte så stor roll villken väg du kör. Förresten när är det ni ska köra så man kan svänga ner och kolla?
Zilversurfer skrev:Från min GPS i bilen är det mellan Linköping & Anderstorp 217km. 8,1 km frn Jkp - A-torp.
Chris Ash skrev:8.1 km mellan Jönköping-A-torp....välkalibrerad GPS.....![]()
ecce skrev:Ok gubbar hur ska jag göra då? Har aldrig varit på Anderstorp så jag tänkte innan detta köra torrsdag, fredags träningen för att få en humm om banan. Jag känner att det är att pressa gränserna lite att åka ner och köra tävlingen utan att ha sett banan. Bugeten skriker NEJ till 1800 kr för 6*20 min men jag behöver ju tiden...
Svar till "ensam och förvirrad"...
oFFkeFF skrev:Det är prisvärt, men det är inte på anderstorp, mantorp, knutstorp eller falkenberg. Utan på billigare banor runt om i norden.
magnus_moss skrev:Det går på bland annat Våler, Karlskoga och Sviestad. På vilket sätt är Falkenberg och Knutstorp "dyrare" än ovanstående?![]()
Jörgen Player Special skrev:Har du ett tidsschema för träningslägret??
ecce skrev:Nop men någon på tråden här yrade om att det blir svårt att få mer tid på banan om alla klasser ska köra. Jag vet i fan hur jag ska göra, är det någon form av träning på Lördagen eller är det kval direckt???
ecce skrev:Skulle blivit konstnär eller svenska lärare i stället...
ecce skrev:Tja men timmpenigen är ju hutlös...Skulle blivit konstnär eller svenska lärare i stället...
Chris Ash skrev:Timpenningen är inte så hutlös längre nu när man sett hur mycket tid man får. Får du ca 2timmar bantid per dag är det ju 375 kr/timme. Inte mycket värre än Sviestad då alltså.
Nyteknik skrev:Blir det 6 x 20 min per träningdag för alla som betalar för tor-fre?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|