Måste ge min bild på android vs iphone efter några dagar med en nexus.. Blir väl både en jämförelse mellan telefonerna och mellan operativsystemen.
iPhonen flyter bättre i menyerna och touchen fungerar bättre det måste jag nog säga. Har verkligen saknat tangentbordet från iphonen ända tills idag när jag hitta skandinavian keyboard, den fanns t om med iphone som tema
Det är väldigt stor skillnad på android och ios. iOS är mycket enklare att få att funka bra utan massa inställningar och pillande. Android däremot kräver mer av användaren för att få det att funka som man vill, men man kan också göra betydligt fler inställningar. Nexusen känns mycket snabbare än 3gsen när det gäller appar och hemsidor. Jag har tidigare haft en HTC med sense och även klämt en massa på en sonyericsson och måste säga att det är enormt stor skillnad på android och android.
Även om det är svårt att medge så har jag svårt att se att jag skulle byta tillbaka till min iphone från nexusen. Men skulle hellre ta en iphone än en android med sense.