Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Nu har man blivit ägare till en optimus 2x, snabb lur minst sagt...
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Måste ändå säga att det är tur för android att det finns mycket funktioner och inställningar.. Nu när man kört android ett tag så går det inte en dag utan att man saknar iphonen. Det är ändå grym skillnad i hur bra allt flyter i menyerna och hur bra touch mm fungerar..
Som sagt, vi väntar på dig vid påsk!
har redan gett bort iphonen till frugan Summa är väl att jag skulle ha svårt att leva utan mycket av det som android erbjuder, men iphone gör det den gör mycket bättre..
Jag ser ärligt talat inget som android erbjuder, som inte en jb iphone har. Plus att som du säger så gör iphone det den gör mycket bättre.
Testade själv en vända med två olika androidlurar mellan min 3Gs och 4:an. 1 vecka var, sen stod jag inte ut med dem.
Måste ändå säga att det är tur för android att det finns mycket funktioner och inställningar.. Nu när man kört android ett tag så går det inte en dag utan att man saknar iphonen. Det är ändå grym skillnad i hur bra allt flyter i menyerna och hur bra touch mm fungerar..
Det är väl både funktioner och program som inte går att få samma. Sen tycker jag att det är jävligt struligt med JB. Va tvungen att ha det för min iphone va låst men kommer aldrig köra jb eller root igen.
Vad har du för Android där det inte flyter i menyer och som har dålig touch?
Några av dom billigaste Androiderna har jag väl upplevt som segare än min men även min Desire är ju "gammal" nu, men den har då bra flyt.
Och ja, jag har jämfört med iPhones, sida vid sida.
Coolt med tålig telefon, finns det några andra androider i samma stil?Då var det avgjort!
Jag har köpt en Motorola Defy, och iPhonen ger jag till barnen att leka med.
Åååååh, vad skönt att slippa iPhone och iTunes!
Coolt med tålig telefon, finns det några andra androider i samma stil?
Har ruttnat totalt på min iPhone 3G. Slö som en touringhoj men jag får väl stå ut ett par månader till och hänga på låset när 5:an släpps. Sommaren kan inte komma nog fort i år.
Har lekt lite med tantens Android-lur (SE X10 Mini) och det är inget som ger mersmak direkt.
Näe, X10 mini är en skittelefon, slö hårdvara och gammal mjukvara som inte kommer att uppgraderas.
Ericsson kommer jag nog aldrig att köpa baserat på hur dom har hanterat uppdateringar av äldre telefoner...
Polaren har en X10 (den stora alltså) och han hatar den.
Har sagt att han ska köpa en iPhone men han vill inte ha "samma telefon som alla andra". Till saken hör att han kör en Volvo V70
Läste att HTC har börjat begränsa sina nyaste telefoner så att ägarna inte kan ladda ner andra än HTC-godkända versioner av Android.
Vad säger du om det Zeb? HTC som är så bra!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|