JiMpA skrev:Perfekt! jag tror att jag läste någonstans att bara det finns belysning på mätaren så e det lugnt =)
Vid regbesiktning JA! men vid vanlig besiktning lär de inte kunna se i dagsljus om det är belyst!
JiMpA skrev:Perfekt! jag tror att jag läste någonstans att bara det finns belysning på mätaren så e det lugnt =)
Det är väl klart att flest hästar regerar!!!motardnisse skrev:Om man enbart är ute efter effekten så gäller 660 men för mig
handlar det om andra saker också. Verkar som alltför många är
helt tokiga i 660 bara för att den har mest Hk?
sirSmokealot skrev:Det är väl klart att flest hästar regerar!!!
-PLM- skrev:Jag lånar tråden lite... Hittar inget när jag söker...
Är spekulant på en 625 -02 som gått 1000mil, trimmad med större cylinder och vassare kam.
Hur är hållbarheten? Måste de helrenoveras med jämna mellanrum?
Har hört mycket dåligt om 02.ans modell, är de så dåliga?
De ska rasa ofta pga lite olja och dåligt kopplingslager?
styrkronan ska vara bytt på garanti på 02?
Hur håller de på slangen? Jag har ett problem, framhjulet är sällan i marken...
-PLM- skrev:Jag lånar tråden lite... Hittar inget när jag söker...
Är spekulant på en 625 -02 som gått 1000mil, trimmad med större cylinder och vassare kam.
Hur är hållbarheten? Måste de helrenoveras med jämna mellanrum?
Har hört mycket dåligt om 02.ans modell, är de så dåliga?
De ska rasa ofta pga lite olja och dåligt kopplingslager?
styrkronan ska vara bytt på garanti på 02?
Hur håller de på slangen? Jag har ett problem, framhjulet är sällan i marken...
Zeb_Macahan skrev:LC4 640 har ju balansaxel, den är inte så farlig,
Drifter skrev:Min 640 vibrerade värre än en jordfräs, jag har till och med för mig att jag tänkte åka tillbaka till butiken och låta dom kolla om det var nåt fel på den..
Men som sagt, man vänjer sig. Jag inbillar mig dessutom att det känns som att MC:n går bättre om det vibrerar lite
Långa farbron skrev:Vet inte vad du har kört innan men det är skakigt att åka stånka.
Drifter skrev:Innan KTM:en har jag haft en DR650SE och nu har jag en CRF450 och ingen av dom är i närheten av en 640 vad gäller vibrationer..
Men som sagt, jag har inget emot att det skakar
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |