Fixx skrev:Vad är max antal deltagare per gång?
Vad är det för dans?TomK skrev:Det som gör det knepigt just valborkshelgen är att de ska ha en danstillställning på lördagen och under dagen gör i ordning och har dans hela kvällen.
farmerlip skrev:Vad är det för dans?
farmerlip skrev:Vad är det för dans?
TomK skrev:Något för de som är en eller ett par generationer äldre... vi ska hålla oss borta därifrån tror jag...
Nightwish skrev:Nu ska du inte vara sån, F-L kanske är helpå *flin*
farmerlip skrev:Jävla juniorer......
Armétält ute vid banan?
Brodde skrev:Färjebokning på Eckerölinjen bokad på Tordagen med 10:00 färjan.
Då hinner man med att dra några varv på banan redan på Torsdagen.
Fler som bokat resa från Grisslehamn då?
281000
TomK skrev:Färja bokat för alla tillfällen Men just första körningen, så åker jag (och troligen Tina) över dagen innan för att vara i stugan en sväng. Det betyder dock att jag kan finnas på plats vid banan när ni dyker upp runt 14-snåret lokal tid. I övrigt har jag kört hårt med tors 15:00 och sön 20:15 som restider - med Eckerölinjen.
TomK skrev:Färja bokat för alla tillfällen Men just första körningen, så åker jag (och troligen Tina) över dagen innan för att vara i stugan en sväng. Det betyder dock att jag kan finnas på plats vid banan när ni dyker upp runt 14-snåret lokal tid. I övrigt har jag kört hårt med tors 15:00 och sön 20:15 som restider - med Eckerölinjen.
Nightwish skrev:Är crossbanan öppen också?
Castillo skrev:Hej!
Är ny här och har blivit grymt sugen på att hänga med till Åland men som det ser ut nu så kommer jag inte ha råd att köpa egna motardhjul innan första resan (skulle gärna vilja testa innan jag köper också) så om någon vet om man kan hyra ett par av någon eller något ställe så vore jag tacksam för tips.
Hur är det annars med endurotillgången? Kan man följa med och bara köra enduro?
Lite dumma frågor från en enduroåkare som är ruskigt sugen på att testa motard, hoppas ni har överseende med det
Castillo skrev:Hej!
Är ny här och har blivit grymt sugen på att hänga med till Åland men som det ser ut nu så kommer jag inte ha råd att köpa egna motardhjul innan första resan (skulle gärna vilja testa innan jag köper också) så om någon vet om man kan hyra ett par av någon eller något ställe så vore jag tacksam för tips.
Hur är det annars med endurotillgången? Kan man följa med och bara köra enduro?
Lite dumma frågor från en enduroåkare som är ruskigt sugen på att testa motard, hoppas ni har överseende med det
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |