Castillo skrev:Nu verkar det som om jag hittat hjul m.m som jag kan hyra/låna så nu undrar jag om man som total nybörjare verkligen kan haka på? Finns det fortfarande plats på första resan?
Självklart! Vi får bilda en egen liten grupp som susar runt på banan när de stora pojkarna tar vätskepaus i depån! Eller så ger vi oss ut och är i vägen!Castillo skrev:Nu verkar det som om jag hittat hjul m.m som jag kan hyra/låna så nu undrar jag om man som total nybörjare verkligen kan haka på?
Yasha skrev:Självklart! Vi får bilda en egen liten grupp som susar runt på banan när de stora pojkarna tar vätskepaus i depån! Eller så ger vi oss ut och är i vägen!
Vi syns på Vessingsboda! KUL!!!
Har du pratat något med granath och björk om detta?420 skrev:Klart det finns plats och klart att en nybörjare är välkommen att följa med.
Boka biljett och börja planera o packa
Ghost skrev:Då blir vi iaf tre stycken som är ivägen. Ska vi köra i bredd???
Fixx skrev:Har du pratat något med granath och björk om detta?
TomK skrev:Likaså blir det tajt med parkering vid boendet, så vi får ställa längs vägen och på en parkering en bit bort (framförallt på lördagen när det ska vara dans - då måste parkeringen vara ledig).
motardnisse skrev:Dans!
Hur många damer var det nu som skulle med över?
TomK var är det för dans egentligen?
Damerna hittar du nog på mogendansen i på lördagen, raring. På listan är det 2 stycken av kvinnligt kön som framför varsin motard anmälda. Depågroupies och annat löst kvinnfolk har jag inte räknat, det får ni andra göra.motardnisse skrev:Dans!
Hur många damer var det nu som skulle med över?
TomK skrev:1:a maj ska det också vara någon mc-kortege inne i Mariehamn med avslutande utställning och sedan åka-och-fika-tur... Vad sägs om ett trettiotal motarder som bevistar evenemanget ?
Yasha skrev:Damerna hittar du nog på mogendansen i på lördagen, raring. På listan är det 2 stycken av kvinnligt kön som framför varsin motard anmälda. Depågroupies och annat löst kvinnfolk har jag inte räknat, det får ni andra göra.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |