hehe har följt denna tråd intresserat ett tag. Endel inlägg är bättre än andra.
Men en sak jag måste säga är, endel verkar tro att vi på sporthoj (för det är vi medlemmar som gör sidan, inte Skaparna av den) är allt och alla i mc sverige. Vi utgör en löjligt liten del av alla mc åkare.
När jag varit ute och åkt runt och träffar nytt folk och frågar om de är medlem på sporthoj.com så är svaret nästan alltid, - vad är det för site?
Så kontentan av allt detta prat om bojkott och div teorier att vi skulle påverka deras (mc boden) vara eller icke vara är rätt bortkastat.
Detta gäller inte bara denna tråd utan nästan alla.
Vi på sporthoj är en minoritet av alla hojjåkare. Så att gnälla på Göte i ett forum för han kört mot rött eller gapa om att - jag såg en dåre som körde om etc tycker jag bara e rätt patetiskt. Precis som att alla skule vara här o självklart läsa den tråden där det gnälls.
Det är lite typiskt nätmentalitet att gadda ihopsig till lynchstämning för att få känna tillhörighet och att. ja jag minsan har rätt, klappar varandra på axeln.
Mc boden (ja all pr är bra pr) har verkligen uttrycksig korkat i detta fall och personalen där lär nog känna likadant. Löjligt att börja gapa om hot till en tidning att dra in annonsintäkter och div personliga påhopp. I slutändan påverkar det de som jobbar där, men inte påverkar det kundflödet så mycket.
De kunder de tappar på dålig pr vinner de istället på dem som är nyfikna på vad tusan det där e för ställe.
Läste att de hade superbra service där. Det enda som jag anser vara viktigt.
Det är tvärtom vad Lelles erbjuder iaf. (min erfarenhet)
Skulle köpa en hjälm och hade stora beslutsångest vilken jag skulle ha.
Provade massor. Pris spannet var 3-8tusen.
När klockan blev 18 (jag var den sista i butiken) släckte de ner lyset o bad mig minsan att gå för mig hade de inte tid med, klockan var minsan 18.
Inte första gången Lelles anställda är dryga och ovilliga att ge sin tid att hjälpa till.
Förbannad som jag var så åkte jag till PowerBike istället och köpte hjälmen dagen efter.
TYPISKT LELLES !