Annonserat ut hojen. -Mår redan skit...

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
N.Blomqvist skrev:
2168912 Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

och om din fru hade haft tex. en häst så hade hon garanterat gjort samma sak utan o tänka !!!

eller inte........ :3freak

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vafan, de va de toffligaste jag har hört!

Har du inget eget liv och vilja?! Behåll din hoj om du vill ha den, sälj den om du vill. Hon behöver ju inte åka med om hon inte vill, vill hon åka custom så får hon väl ta körkort och köpa en custom. Hell no att jag hade anpassat mig till det!

Flyer

...?
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Multistrada -03, Cagiva Elefant ie GT-91
N.Blomqvist skrev:
2168939 Ja, det var ju så det började...
-Jag och min stora käft kommer hem och snackar om H-D.
Först blev jag tokigförklarad, sedan ville hon prova en Custom, och nu är hon fast besluten om att byta. :huvet

Hon kanske vill ha nåt stort mellan benen? :rofl

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Det här handlar egentligen inte om vilken hoj frugan bestämmer att du ska köra. Om du inte redan är olycklig så kommer du att bli det när du inser att du gör saker som du inte vill göra bara för att hon ska bli glad.

Eller så skyller du på frugan när det egentligen är du som vill ha en prostatamoppe...

.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
N.Blomqvist skrev:
2168912 Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

http://www.blocket.se/vi/8241950.htm

Och som om det inte vore nog att skiljas från den hoj jag älskar, tvingar hon mig att köpa en Custom, eftersom hon naturligtvis vill fortsätta åka hoj, och hon satt så skönt på en glidare som vi provade idag...

-Vad är det för fel på min vilja, och vad jag tycker? :(

Kvinnor... Usch... Visst är det synd om mig? Kom igen nu då... Lite sympati kan jag väl få?
Men för f_n!!
Sluta skämta..det finns tydligen "folk" på forumet som tar din tråd på allvar, inte så hyggligt "Blomman"..

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
N.Blomqvist skrev:
2168926 Fattar inte varför det blev så viktigt för henne att byta hoj nu helt plötsligt.
När jag nämnde för henne att jag tyckte H-D var urläckra blev jag tokigförklarad, och vi skulle minsann inte byta. Sedan började hon att gnälla och ville ut och prova en Custom, och nu är det kört... :brinnerup
Hur känns det att vara piskad??? :D NÄ,byt :tuttar samtidigt.. :D

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Hehe........ var det inte DU som skrev i en tråd att du bara älskade Harleys nu :hihi

Var det sanning eller bara ett försök att övertyga dig själv :rolleyes:

MrTL

To old for this shit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Harley & Husqvarna TC450
my girl want me to stop riding my bike.......

im gonna miss her..... :tuttar

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Oavsett om du gör reklam för din blocket annons eller bara vill ha uppmärksamhet så är denna tråd useless.

/N

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
bebbe skrev:
2170642 Hehe........ var det inte DU som skrev i en tråd att du bara älskade Harleys nu :hihi

Var det sanning eller bara ett försök att övertyga dig själv :rolleyes:
Mjooo... Det stämmer.
Jag är heltänd på en maffig H-D, men jag är även tänd på en Mercedes SLR, hus med sjötomt, en läcker fotomodell med stora bröst, en Off Shore-båt med V8, och div. andra saker jag aldrig skulle kunna få utan att försaka massor av annat. :(

Jag blev verkligen förälskad i den när jag provade H-D´n i måndags, och skulle inte ha något emot en sådan, men att sälja Sprinten som jag älskar att köra ensam, långa sträckor, i min hastighet, bara för att puttra runt i 90 och titta på alla blommor i dikena vette fan om jag tycker att det är värt.

Men, men... Det lutar åt att jag säljer den och provar Custom en period och ser hur jag klarar av det livet.

Fördelen med en H-D då är ju att man i stort sett får igen pengarna, nackdelen är att jag måste sälja även en annan av mina mest älskade ägodelar, nämligen min gamla Mercedes 300SL med samlarvärde... :död

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Låter som ett väldigt ogenomtänkt beslut.

INGEN av er kommer bli det minsta gladare av att du motvilligt tvingas ge upp dina intressen.
Leder bara till passiv aggresivitet.

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
xyx skrev:
2170702 Låter som ett väldigt ogenomtänkt beslut.

INGEN av er kommer bli det minsta gladare av att du motvilligt tvingas ge upp dina intressen.
Leder bara till passiv aggresivitet.
Det ligger något i det du säger.

Mercan är en helig graal för mig. Den symboliserar så mycket mer än bara en bil eller ett intresse.

Jag har kollat runt lite på Blocket vad en begagnad H-D kostar, och jag tror jag kan få en helt ok sådan för vad jag får ut för Sprinten.

Är det någon som vet hur en begagnad H-D står sig i pris?
Säg att jag köper en begagnad -96-98 för runt 120.000:- i år. Får jag nästan tillbaka dom pengarna nästa år om jag skulle ångra mig?

I så fall är det ju en riskfri affär. Det kostar inget att prova, men jag blir en erfarenhet rikare.

Någon som "kan" priserna på H-D här inne? :tungan

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
N.Blomqvist skrev:
När jag nämnde för henne att jag tyckte H-D var urläckra...
Ni förtjänar varandra :mad:

:pannkyss

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Alltså att ens tänka på o sälja både hojj o favvo bilen pga frugans ideer plus att du/ni kommer köpa en glidare går inte ihop i min värld.
Be henne spara ihop till glidarn då som du gjort med dina sura pengar för trajjan.

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
Russin

N.Blomqvist skrev:
2170759 Det ligger något i det du säger.

Mercan är en helig graal för mig. Den symboliserar så mycket mer än bara en bil eller ett intresse.

Jag har kollat runt lite på Blocket vad en begagnad H-D kostar, och jag tror jag kan få en helt ok sådan för vad jag får ut för Sprinten.

Är det någon som vet hur en begagnad H-D står sig i pris?
Säg att jag köper en begagnad -96-98 för runt 120.000:- i år. Får jag nästan tillbaka dom pengarna nästa år om jag skulle ångra mig?

I så fall är det ju en riskfri affär. Det kostar inget att prova, men jag blir en erfarenhet rikare.

Någon som "kan" priserna på H-D här inne? :tungan
Släng ut russinet-var en MAN.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...