Har fortfarande svårt att få i mig mer än ett mål om dagen, men har iaf blivit lite mat som vårrullar, sprödbakad torsk o i morgon tänkte jag göra kycklingfilé. Har ätit det med gurka, rädisor fetaost o tzatziki på. Riktigt smarrigt, måste bara få igång morgonmålet oxå.
Bra att du försöker
Jag fortsätter skriva här så du inte glömmer bort dig
tack
igår lyckades ja klämma i mig lite frukost innan jobb, sen middag efter jobb o sen på kvällen blev d varma mackor. men d e fortfarande den dagliga rutinen som saknas. nu ska jag iväg utan att ha käkat något, hoppas ja hinner få i mig något innan jobb bara.
tack
igår lyckades ja klämma i mig lite frukost innan jobb, sen middag efter jobb o sen på kvällen blev d varma mackor. men d e fortfarande den dagliga rutinen som saknas. nu ska jag iväg utan att ha käkat något, hoppas ja hinner få i mig något innan jobb bara.
Tugga i dig något istället för att sitta här..
Allvar: Hur känns kroppen de dagar som du faktiskt äter 3 mål/dag, som igår? Känns det bättre?
/ Jens
Personligen skulle jag fan inte fungera om jag bara fick mat i mig en gång per dygn. Men det är ju jag det..
Det gör väl egentligen inte jag i heller, därför jag skrev tråden. Även om kroppen pallar med det den behöver palla med så finns där ju ingen mer energi. För mig är det en kamp varje dag att verkligen GÖRA mat. Jag ÄR hungrig men har inte orken att göra maten eller viljan att äta.
Så det blev knäckemackor istället.
Jo, jag förstår det.
Jag är tvärtom i köket, jag tycker det är skitkul att laga mat så jag börjar ibland brassa käk fastän jag inte är direkt hungrig, det blir ett gäng bra lunchlådor eller snofsiga deserter av bara farten liksom.
Frukostägg rockar.
Protein på morgonen hjälper hela dagen.
Åsså blir man kåt.
Eftersom du äter äckligjävlamackrillitomatsås (kattmat) så antar jag att du gillar fisk (lesbisk?).
Äggmacka med sill är otroligt mycket energi i en välbalanserad munsbit.
hahha nä så långt i från lesbisk d går att komma.
men har på senare år börjat gilla fisk, tom inlagd sill. ägg gillar jag, kan äta ägg varje dag, d e gott.
Hur går det?
Idag har ja vaknat med huvudvärk o har INGEN lust att äta. Ska snart till jobb o måste fan trycka i mig något.
Börja köpa ordentligt med frukt så du kan ta med dig 3-4 frukter till jobbet som du kan äta utspritt under arbetspasset. Kommer göra underverk för humör, koncentration och ork om du får i dig typ ett äpple, en banan och ett päron varje arbetspass....
Huvudvärk?Mja, som vanligt. Igår laga jag kycklingfilén. Blev dock inte som jag ville men d går att äta, råka hälla i halva burken me citronpeppar. Va på festivalen igår kväll o käka en langos, så två gånger fick jag i mig mat iaf.
Idag har ja vaknat med huvudvärk o har INGEN lust att äta. Ska snart till jobb o måste fan trycka i mig något.
Så, om du gillar kyckling så rekommenderar jag lårfilé.
Mycket godare (saftigare), lite mer fett (inget problem för dig, du behöver det),
och dessutom billigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |