Använder adblock och ett tillägg som tar bort det tomma utrymmet som blir kvar när reklamen försvinner.
Tyvärr tycker AdBlock att den gröna tummen är reklam så den rök också.
Jag har den gröna tummen kvar med adblock, misstänker att du ställt in att den är reklam? Vet att folk här på forumet gjorde det när den dök upp.
:OT Nu har du iaf en tumme!Nä, har ingen specialare inställd. Den kanske försvinner automatiskt om ingen nånsin klickar tumme upp åt en?
Nä, har ingen specialare inställd. Den kanske försvinner automatiskt om ingen nånsin klickar tumme upp åt en?
Brukar ignorera annonser i marginalerna totalt. Men igår när jag läste någon tråd dök det upp en stor reklambanner mellan två inlägg. Där gick gränsen för mig. Adblock installerat.
Jag skulle väl påstå att den här tråden visar jävligt tydligt för Egmont varför de inte bör ha reklam mellan inläggen. De förlorar bara folk som ser reklam på det. Något som syns på statistiken för sidan...
Alternativet är att man slutar använda sidan för annonserna har, enligt min åsikt, blivit alldeles på tok för skrymmande.
När dom börjar hindra läsandet då går gränsen för mej.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari