FettSnok
96% enligt läkaren
Va i helvete! Vilken apajävel tycker det är "smart" att köra en fullsidesannsons varenda jäääääääääävla gång sidan besöks?! Fyfan vad fattigt!
Va i helvete! Vilken apajävel tycker det är "smart" att köra en fullsidesannsons varenda jäääääääääävla gång sidan besöks?! Fyfan vad fattigt!
Den poppade inte upp idag.Har de tagit bort det nu kanske ?
Provar utan adblock igen och inte heller sett den idag.
Framsteg
Ha inte för stora förhoppningar, fick den precis igen. Kanske någon tidsgräns mellan hur ofta man kan få skiten vilket förvisso är bättre än i går men pop-up går alltid bort i min värld. Jag lovar att jag aldrig kommer vara intresserad av något som trycks upp i ansiktet på mig på det sättet.
Man skulle kanske skriva något liknande detta.
Hej firma xxxxxxxxx
Jag är en frekvent besökare på forumet Sporthoj.com
Jag har blivit väldigt irriterad på den popupreklam som ni har här på forumet.
Popupreklam är en styggelse som inte hör hemma på internet.
Då ni bidrar till att kraftigt försämra glädjen att besöka forumet, så kommer jag aldrig någonsin att köpa något från er firma.
För att vara säker på att ni får detta klagomål, så kommer jag att skicka det 10 gånger om dagen i en månad.
Vänliga hälsningar
Skriv till Egmont istället.
Egmont säljer reklam, men firmorna som köper den har ju gjort ett aktivt val att ha popupper. Så jag ogillar dom mest.
Det är egmonts sida och de är de som upplåter platsen för reklam. Annonsörerna bryr sig inte för fem öre, så där har du inget att hämta.
Nuförtiden är det inte ens annonsörerna som sköter sin egen annonsering, utan detta sköts av byråer och/eller stora annonsnätverk som köper upp spottar där de sen trycker ut annonser anpassade efter användaren.
De som annonserar MÅSTE ju annonsera. Själv hatar jag allt vad reklam heter, men är ändå tvungen att själv handla upp för alldeles för mycket pengar varje år
Fick jag ett mail från nån joppe som gnällde över att min reklam förstörde hans forum så skulle jag inte ens bemöta mig att radera det mailet utan istället bara låta det sakta sjunka ned i mailslemmet.
På datan kör jag adblock. Men surfar oftast runt med telefon.
Har Chrome på luren men de går inte köra adblock som tillägg där.
Hjälp vad gör jag?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari