Jahapp då vet vi vem vi ska visa respekt, eller mobba.(Bara för att många blir avundsjuka)nämen_flink skrev:hah nejjejag har egna pengar siddu
Jahapp då vet vi vem vi ska visa respekt, eller mobba.(Bara för att många blir avundsjuka)nämen_flink skrev:hah nejjejag har egna pengar siddu
nämen_flink skrev:hah nejjejag har egna pengar siddu
hur har du fått tag i så mycket flis?nämen_flink skrev:hah nejjejag har egna pengar siddu
han sa ju att han inte fick några av päron en utan att han hade egna pengarAxlySM skrev:Men hur svårt kan det vara för någon att få ihop "så mycket" pengar egentligen? Sommarjobbar/jobbar man och är allmänt ambitiös och har lite flyt, de rätta kontakterna och kanske också föräldrar som står bakom ens intresse så är det väl inga problem?
AxlySM skrev:Men hur svårt kan det vara för någon att få ihop "så mycket" pengar egentligen? Sommarjobbar/jobbar man och är allmänt ambitiös och har lite flyt, de rätta kontakterna och kanske också föräldrar som står bakom ens intresse så är det väl inga problem?
-Rosen- skrev:han sa ju att han inte fick några av päron en utan att han hade egna pengar
Visste han att det var en aprilia han ville ha så är det väl inga probs att få ihop pengar. Sommarjobb, helg jobb mycket sparande av pengar Julklappspengar, födelsedag, möjligtvis sålt mopeden. Då är det inte så svårt att komma upp i de pengarna. Alternativt att han är rikemansbarn och hade massa pengar på SITT egna konto och därför var det hans pengar.-Rosen- skrev:han sa ju att han inte fick några av päron en utan att han hade egna pengar
Wargen skrev:Snälla du ska ha försäkring (inte billigt) och sen kläder för minst 5000. Sen kostar ju kortet också så det är inte bara 52900. Isåfall hade ju ett antal mer haft en sån.
förklara gärna närmare hur du har fått tag i över 100kAxlySM skrev:Jo jag vet. Min försäkring kostar 2000 spänn om året. Halv dock. Samma för den där hojen i princip. Kläder har jag snart för 10000 och kortet med. En MX också, och skulle fortfarande ha råd med en sådan RS, iaf efter den kommande sommaren. Det handlar väl bara om att inte supa upp allt, eller köpa en massa onödiga grejer.
Lundgren: Exakt.
-Rosen- skrev:förklara gärna närmare hur du har fått tag i över 100k
Har jag nu. Nån som vill låna?-Rosen- skrev:förklara gärna närmare hur du har fått tag i över 100k
visst till negativ ränta dåLundgren skrev:Har jag nu. Nån som vill låna?![]()
-Rosen- skrev:visst till negativ ränta dåmen hur har du fått tag i över 100k plus hojen och allt som hör till?
Tog en lott. Ne men fick lotter och har vunnit typ 60k dock fick jag ge 25 till min bror bara för att det var släkt som gav lotterna.-Rosen- skrev:visst till negativ ränta dåmen hur har du fått tag i över 100k plus hojen och allt som hör till?
Med blod, svett och tårar går det mesta, jag lovar dig-Rosen- skrev:.....men hur har du fått tag i över 100k plus hojen och allt som hör till?
aha okej, en exra 35k förklarar ju lite. precis som bortskämd biten. dock har jag samma som dig. en hög pengar som går till kläder och en del som går till allt annat.Lundgren skrev:Tog en lott. Ne men fick lotter och har vunnit typ 60k dock fick jag ge 25 till min bror bara för att det var släkt som gav lotterna.![]()
Sedan har jag jobbat och aningens bortskämd
Men jag använder inte de pengar jag har fåt till nöjen som mc mm för det känns inte rätt liksom.
Lundgren skrev:Tog en lott. Ne men fick lotter och har vunnit typ 60k dock fick jag ge 25 till min bror bara för att det var släkt som gav lotterna.![]()
Sedan har jag jobbat och aningens bortskämd
Men jag använder inte de pengar jag har fåt till nöjen som mc mm för det känns inte rätt liksom.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |