Aprilia 125 06

nämen_flink

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2006
Ort
kungsgården
Hoj
Aprilia rs 125 2006
hehe

hehe :), jag brände 1 dm stora sår på både vänster axel och vänster lår.. och fick 92 000 för det. kan ju inte säga att jag blev missnöjd med den summan :p.. men hellre hade jag önskat att inget hade hänt..
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
nämen_flink skrev:
hehe :), jag brände 1 dm stora sår på både vänster axel och vänster lår.. och fick 92 000 för det. kan ju inte säga att jag blev missnöjd med den summan :p.. men hellre hade jag önskat att inget hade hänt..
Jaha det är därför du har råd med en Aprilia rs -06 :tummenupp :hihi
 

Tompaa_

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
Aprilia RS 125 -02
nya rs 125 är duktigt fet^^.
Blev lite förvånad när jag kollade på den.
Börjar få lite modernare stil än de gamla runda skitet ;)
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
nämen_flink skrev:
2018714 hehe :), jag brände 1 dm stora sår på både vänster axel och vänster lår.. och fick 92 000 för det. kan ju inte säga att jag blev missnöjd med den summan :p.. men hellre hade jag önskat att inget hade hänt..

mm hadde en kopis som gjorde en liknde grej, hon va i turkiet på senmäster å åkte nån 150cc vespa å ramla av (?) skrapså över rygg å armar... 105 000 kr för det...

det är nästan lite sjukt..
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Mr EmCom skrev:
2090685 mm hadde en kopis som gjorde en liknde grej, hon va i turkiet på senmäster å åkte nån 150cc vespa å ramla av (?) skrapså över rygg å armar... 105 000 kr för det...

det är nästan lite sjukt..
Varför ramlade aldrig jag? :4skrika Då hade jag ju kunnat haft en beg gg och en splitt ny rs nu
 

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? :va Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då? :tuttar
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Trashcan skrev:
2090727 Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? :va Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då? :tuttar
Hade du sökt för det då hade du fått massa pengar. Förhoppningsvis. Kompisen fick 25k för ett litet ärr på 4 stygn eller något. Så du borde få massor.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Trashcan skrev:
2090727 Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? :va Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då? :tuttar
Du har väl en livsförsäkring? Utnyttja den
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Trashcan skrev:
2090727 Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? :va Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då? :tuttar

Nej


The penis you have entered is too long. Please shorten your penis to at least 25 centimerters.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top