Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Wargen skrev:Snabbläste o tyckte det var 2 k.. fick en liten chock..men det var det ju inte
2000 hadde varit bättre, men ändå för lågt. Minst 1 mille. Pungt.
Wargen skrev:Snabbläste o tyckte det var 2 k.. fick en liten chock..men det var det ju inte
Jaha det är därför du har råd med en Aprilia rs -06nämen_flink skrev:hehe , jag brände 1 dm stora sår på både vänster axel och vänster lår.. och fick 92 000 för det. kan ju inte säga att jag blev missnöjd med den summan .. men hellre hade jag önskat att inget hade hänt..
Wargen skrev:2010443Snälla du ska ha försäkring (inte billigt) QUOTE]
försäkring är samma som eu-moppe, inte speciellt farligt faktiskt.
Tompaa_ skrev:2087318Kanske till en rs 125 -06 när man bor i stanWargen skrev:2010443Snälla du ska ha försäkring (inte billigt) QUOTE]
Tompaa_ skrev:2087318Wargen skrev:2010443Snälla du ska ha försäkring (inte billigt) QUOTE]
Säker?
nämen_flink skrev:2018714hehe , jag brände 1 dm stora sår på både vänster axel och vänster lår.. och fick 92 000 för det. kan ju inte säga att jag blev missnöjd med den summan .. men hellre hade jag önskat att inget hade hänt..
Varför ramlade aldrig jag? Då hade jag ju kunnat haft en beg gg och en splitt ny rs nuMr EmCom skrev:2090685mm hadde en kopis som gjorde en liknde grej, hon va i turkiet på senmäster å åkte nån 150cc vespa å ramla av (?) skrapså över rygg å armar... 105 000 kr för det...
det är nästan lite sjukt..
Hade du sökt för det då hade du fått massa pengar. Förhoppningsvis. Kompisen fick 25k för ett litet ärr på 4 stygn eller något. Så du borde få massor.Trashcan skrev:2090727Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då?
Du har väl en livsförsäkring? Utnyttja denTrashcan skrev:2090727Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då?
Trashcan skrev:2090727Stoppa pressarna! Wait! Wtf? Vem ger en pengar för att man kraschar och slår sig? Dolda kameran? Jag kraschade med moppen förrförra året, hela mitt knä är sönderärrat nu, får jag pengar då?
Bärgren skrev:2090129Säker?
lorkan skrev:2092940Vem köper en 125a för 54 000 ?
lorkan skrev:2092940Vem köper en 125a för 54 000 ?
Bärgren skrev:2092969Den som går till handlaren och säger att han vill tjöpa en 125a för 54 000.
Bärgren har gjort detlorkan skrev:2093831Är dom på riktigt ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|