Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
När skall vi ut o spana?? (läs:Burn there fuckin hooches down!)

PM:a så att man kan hänga på boys...

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Dom grillar xxxxxxxx på luderstorm, en del underhållande läsning faktiskt. Bra han får höra vad folk tycker :död

Last edited by a moderator:

Mus

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
R6a på intåg
Mitt första inlägg här på sporthoj då jag har en R6a som är inkomandes ... som tur är så parkeras den med min pärla på 4hjul i ett låst och larmat garage =) ....

Jag brann redan på första sidan då jag läste detta och har inte blive gladare på dom resterande 19 sidorna....

Lider verkligen me dig WW som ha lagt ned tid och engagemang på detta och om nu din berövning är anknytet till detta är det beklagligt.... det är bara att hoppas att polismakten gör sitt... ska visa detta för min svåger som är polis och kolla vad han har att säga om saken...

I kollage är det endast kvar några bilbilder då han posar ... en heter Stulen M3 och en Stulen M5 hur smart nu det är om dom är stulna.. sen posar han vid en svart viper och en svart ferarri ... säkert för att höja coolhetsfaktorn... söker ni larm till hojjen kontakta Christer på Foxguard och hälsa från Micke på Säkrahem...

Romz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R6
Tjo, läst igenom tråden och har lite blandade känslor. Jävligt tragiskt för folket som blivit av med sina bågar. Men material, pengar och bågar går att ersätta

Vad är det med den här stilen att hota och hålla på? Det ser enbart patetiskt ut när man hotar folk över nätet. Bespara er den biten och slip komplikationer med juridiken. Vill ni något så åk ner och hälsa på, inte svårare än så. Talk is cheap, almost cheap as adnan & co ;)

Oh and btw, jävligt grymt forum. Ärofyllt att kunna få ta del av forumet.

PS. Jag äger ingen R6:a som angivet i mina upgifter(var ju tvungen att skriva ngt, vill ju inte bli utkickad), inte ens något kort. Men fifan jag är på god väg att styra upp allt. Förhoppningsvis sitter jag, med Er hjälp, på min båge i sommar och njuter av livet ljusa sidor.

MvH r

Edit: Ovanstående var snabbare!

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
PM:a mig om eventuell lynchmobb/demonstration. Något måste göras, och jag vill vara med.

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Mus skrev:
Mitt första inlägg här på sporthoj då jag har en R6a som är inkomandes ... som tur är så parkeras den med min pärla på 4hjul i ett låst och larmat garage =) ....

JFy fan vilka töntar ni är!!! hoppas ni åker på så mkt stryk så att inte ens din släkt kommer att känna igen dig,skryta med att man snor bilar,mc m,m fy fan va tufft alltså...Flytta till usa vettja så får vi se hur länge du är i livet där....

Tackar sa mkt :tummenupp Folk ar verkligen upprorda nu o det ar snart dax att borja rora om i grytan. Hoppas iaf att du far ha din R6:a i fred.

Om han mot all formodan lyckas komma in i USA sa kommer han nog inte att leva lange till! Speciellt inte om han fortsatter med det som han haller pa med nu. Jag skulle garna vilja fa tag pa honom pa den har sidan atlanten! Har forsvinner folk i oknen for mindre brott. Brott lonar sig helt enkelt inte. Om man inte ar ortoped dara :tungan

disgorge

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
...
Tjena!

Såg denna länken på ett motorforum och har läst igenom tråden..satans svin!

Reggade mig snabbt för att säga att jag kommer ha ögonen öppna så fort jag är i stan. Har sett den svarta bmw flera gånger oxå. Angående bilden med den gröna kawan så är jag nästintill 99% säker på i vilket område den bilden är tagen på.

Synd är det att det har bombats med GB inlägg på Lunar andra sajter..klart ghetto pågarna har läst alla trådar dom kan hitta om detta o kör säkert inte bågarna nå mer nu på ett tag.

Angående vad en kille skrev här tidigare om Landskrona om att de inte bara är att ge sig på snor-ungar med bollträ o dylikt för att de kan gå illa... kan jag bara säga att det VERKLIGEN stämmer. Jag skulle varit väldigt försiktig med det om ni nu planerar att aggera på egen hand. den staden e värre än vad man tror.

Nu e det bara att hoppas på man kör förbi rätt förvaringsplats vid rätt tid punkt..dom kommer göra ett misstag förr lr senare

Kommer följa tråden dagligen

Slay them all :yoparty
.

Mr_J

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
blandat
Har sent info både om polisens agerande på racet i fråga där en av cyklarna dök upp + ganska omfattande info om ett par av killarna till berörd nu.

Väljer att inte lägga ut infon här pga att det kan sabba mer en vad det gör nytta.

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Dioxin skrev:
Hellre det än att få sin hoj stulen av ett gäng små fjollar som tror att de e så jävla coola för att de gör det de gör.
Jag hellre blir stämplad för misshandlare och huligan.....

Exakt, vi i Sverige är duktiga på att sätta gränser men dåliga på att se till att de efterföljs. De här grabbarna har vad jag förstått redan socialen inkopplade osv. Men vart har det lett? Ingen jävla stans. Tydligen är våld det enda språk de verkar förstå. Och då bör jag även nämna att jag inte är den som förespråkar våld i första taget, enbart då det är absolut nödvändigt. Mitt förtroende för Sveriges rättsväsende är nästintill obefintligt, de tycks vara duktiga på att bötfälla folk med miniskylltar men att klara upp riktiga brott verkar de inte ha lärt sig?
Att stå och deklarera sina åsikter på ett torg känns inte heller som om det skulle ge något, även om det i teorin är en mycket god tanke.
Nej, regält med pisk och hängas ut till allmänt åtlöje låter i mina öron mer effektivt.

Matux

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Yamaha r1
Lätt! Prata med HA! Så åker vi ner!

Mephiboseth skrev:
Hmmm, tråkigt att det inte kunde hållas en lägre profil så att han fortfarande vore omedveten om hela hans uthängning här... Men men, är ju bara hoppas att vi inte slagit undan benen på oss själva, och att han fortfarande kan bevisas som skyldig.

Jag har ju lite kontakter i Hells Angels uppe i Bromma... Jobbade vägg i vägg med deras klubblokal för något år sedan. Fick löfte om att bli medlem hos dem den dagen jag vuxit upp, sålt riskokaren och skaffade mig ett ånglok, och laggt på mig ölmage... Man kanske skulle ringa och prata med dem ändå, de kanske vill hjälpa till... :rolleyes:

Varför inte? kan nog samla ihop ett gäng, inte bara mc åkare... Skulle va kul o se vad dom gör när man kommer 150 pers :banana :fatta!

Dect

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
R1
Varför säger alla att man ska akta sig och att staden är mycket värre än den verkar. Har iallafall den erfarenheten själv, att när det väl hettar till så simmar de stora fiskarna undnan och lämnar sina små vänner i sticket.

De används bara när de behövs, mentaliteten med att baka upp varandra gäller bara till viss del, sällan eller aldrig i sådana här fall.

Matux

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Yamaha r1
Lätt! xxxxxx e idol!

hakis skrev:
Dom grillar xxxxxxx på luderstorm, en del underhållande läsning faktiskt. Bra han får höra vad folk tycker :död

hahhahaha! läste lite av inläggen i hans gb... har svarat med 2 olika "lunar" R1:an på bilderna e en polares.. Stackars killa asså! När fan händer det nått? har läst hela tråder o undrar... för fan! Säg ett datum! en tid! O alla kommer så ska fittorna få vad dom förkänar!

Martin :fatta!

Matux

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Yamaha r1
hahaha! Måste säga det! adnan_bananplockare e jag :p

Mus skrev:

Jag brann redan på första sidan då jag läste detta och har inte blive gladare på dom resterande 19 sidorna....

Lider verkligen me dig WW som ha lagt ned tid och engagemang på detta och om nu din berövning är anknytet till detta är det beklagligt.... det är bara att hoppas att polismakten gör sitt... ska visa detta för min svåger som är polis och kolla vad han har att säga om saken...

I kollage är det endast kvar några bilbilder då han posar ... en heter Stulen M3 och en Stulen M5 hur smart nu det är om dom är stulna.. sen posar han vid en svart viper och en svart ferarri ... säkert för att höja coolhetsfaktorn... söker ni larm till hojjen kontakta Christer på Foxguard och hälsa från Micke på Säkrahem...

Där har ni några smakprov från lunarstorm....

Idag, kl 01:36
MegaFlexboy P16 från Åkersberga i Stockholm
Försök inte fly till stockholm med dina jävla stulna motorcyklar... Du kommer få det jobbigt här också, tro mig.

Idag, kl 01:27
warp_boy88 P16 från Norrköping i Östergötland
BAJSNÖDIG??? HAHA SÖDRA SIDANS HOJÅKARE ÄR NOG EFTER DIG AHAHA!!!

Idag, kl 01:19
adnan_bananplockare P97 från Hörby i Skåne
bara så du vet har jag sparat alla bilder på dig din bror och min r1:a... har även din adress nu... och du e väldigt risigt på de nu! jag skall knulla hela din familj, sen skall jag personligen se till att ni kommer att lämna landet *krypandes*

Idag, kl 01:18
unidoc P27 från Gävle i Gävleborg
Fy fan vilka töntar ni är!!! hoppas ni åker på så mkt stryk så att inte ens din släkt kommer att känna igen dig,skryta med att man snor bilar,mc m,m fy fan va tufft alltså...Flytta till usa vettja så får vi se hur länge du är i livet där....

Idag, kl 01:05
warp_boy88 P16 från Norrköping i Östergötland
Hoppas du åker dit stenhårt!!! Lär dig skillja på ditt och mitt annars kan du lämna sverige, kan du göra annars ockås men hoppas du åker dit så hårt!

Idag, kl 00:35
eLik P18 från Göteborg i Västra Götaland
ska du inte köpa dig ett liv för alla "cash" du tjänat? jag menar, kolla på dig själv.. kläderna ser ju ut att vara hämtade från uff, eller är det morsan som syr eget? frisyren bör vi ju inte tala om, och skorna, sveriges vanligaste dojja? antar att du gillar att vara rätt så mainstream! well, fortsatt lycka i "livet" !

Idag, kl 00:16
LoKeY_DMS P19 från Umeå i Västerbotten
"stulet, fett med cash" - Stolt över att ni stjäl? Hade det varigt här uppe då det finns bilder och tilloch med filmer på er hade det inte hunnigt bli någon förundersökning gällade stölder, snarare hade rättsläkaren fått jobba lite. - Är ingen hot, bara ett "mest-troligt-senario"

Idag, kl 00:13
Slaktmask P40 från Malmö i Skåne
Tjabba loser, dags för lite mer kuriosa: Jag är medlem i en MC näääääära dig.

Idag, kl 00:12
Flostobbe P18 från Skövde i Västra Götaland
mr_persia, bra talat och allt stämmer till 100%

Idag, kl 00:08
mr_persia P28 från Fjärås i Halland
Fan vad du kommer att åka dit! Det är sådana som du som ger oss invandrare dåligt rykte. Du är ingen jävla Robin Hood som tar från dom fattiga. Du vet inte vad det kostar att åka hoj idag. Så jävla bra att alla har fått ögonen på dig. Och det hjälper inte att du har tagit bort bilderna och filmerna. Jag och många andra har redan sparat dom och det är jävligt tacksamt att du visar ditt fula ansikte. Hatar folk som er. Polisen kanske inte gör något, men du har lyckats reta upp en hel hög med mc och bil-åkande människor. Fan vilken bra start du har fått i livet misslyckade jävel...

Blev "blockad" från min andra! Så jag skaffade adnan_bananplockare o adnan_falafelbagare

Va bara tvungen! Läs gärna fler inlägg! Muhahaha!

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Matux skrev:
Blev "blockad" från min andra! Så jag skaffade adnan_bananplockare o adnan_falafelbagare

Va bara tvungen! Läs gärna fler inlägg! Muhahaha!

Varfor inte kalla sig 0 "noll" istallet. Det ar ju det han ar och det ar val sa mkt som det svenska samhallet kommer att sakna honom.

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Men jösses!! va inne en sväng och spana lite.. Kolla under menyn prylar och bilden "min om nåra år " Killen är ju knappt 2 skitar hög,
Räcker nog bara att åka och ta honnom i örat så börjar han nog grina och berättar vart hojarna står.

Sen efter kan man väll knipa nått finger med Sekatör så han inte glömmer sin bragd :hihi

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Hmm... Jag har sett sneakers som varit mer maffia än det där lille glinet :rofl
Bara en massa attityd och en uppblåst livsstil, livet är inte en raptext.

Skulle han ha stulit en hoj från "fel" person så skulle han inte sitta där han nu sitter. Oavsett hur många kusiner, kompisar och knivar han har så hjälper inte det vid alla tillfällen.

Det han skulle behöva är något som bryter hans illusion om att han är en odödlig kung, något som får honom att sjunka i aktning hos sina kompisar. Och det åstadkommer man inte genom att sätta honom på kåken eller spöa honom gul och blå. Snarare något som han finner vara mycket förnedrande.

Även fast jag inte tycker om det så finns det bara en sak jag tänker på när jag ser bilderna och läser om honom: "hoppas att han kraschar med någon hoj"
Jag vill inte att han ska dö, bara lära sig att det kan göra riktigt ont om man är ute och kör utan skyddskläder eller hjälm på en stulen hoj.

Jag hoppas verkligen att verkligheten kommer att hinna ikapp honom och bita honom i arslet. Hårt.

[jokemode=on]Nog för att jag visste att det finns en del prylgalna och prylbögar här på sh, men den här tråden tar verkligen priset :hihi [jokemode=off]

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Blir väl till att köpa sig en gammal bil och ramma de jävlarna när man ser dom. Tror att jag tar en tidig semester från jobbet. Kanske tar en tripp till Landskrona............

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Ok. För det första: Jag följer gärna med på någon sorts runda till Landskrona för att visa upp mig som arg hojåkare! Lägg upp en tråd så fort det är dags.
Jag föreslår nu på tisdag!

För det andra: Det får fan vara nog med alla rasistiska påhopp i stil med "falafelbagare" och "svintohuvud". Ta er samman för i helvete!
Majoriteten av invandrare i sverige är nog minst lika upprörda som vi är över det här packet och det hjälper på intet sätt vår sak att folk utrycker sig som ultima thule lyssnande högstadieelever.

Pungt. :p

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
xyx skrev:
Ok. För det första: Jag följer gärna med på någon sorts runda till Landskrona för att visa upp mig som arg hojåkare! Lägg upp en tråd så fort det är dags.
Jag föreslår nu på tisdag!

För det andra: Det får fan vara nog med alla rasistiska påhopp i stil med "falafelbagare" och "svintohuvud". Ta er samman för i helvete!
Majoriteten av invandrare i sverige är nog minst lika upprörda som vi är över det här packet och det hjälper på intet sätt vår sak att folk utrycker sig som ultima thule lyssnande högstadieelever.

Pungt. :p

Jag tycker inte att det verkar sådär över tydligt att det "bara" är invandrare som har ställt till detta. Men mycket talar väl kanske för det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom