Mus skrev:Mitt första inlägg här på sporthoj då jag har en R6a som är inkomandes ... som tur är så parkeras den med min pärla på 4hjul i ett låst och larmat garage =) ....
JFy fan vilka töntar ni är!!! hoppas ni åker på så mkt stryk så att inte ens din släkt kommer att känna igen dig,skryta med att man snor bilar,mc m,m fy fan va tufft alltså...Flytta till usa vettja så får vi se hur länge du är i livet där....
Folköl skrev:Va menar du med det, er hjalp?
Dioxin skrev:Hellre det än att få sin hoj stulen av ett gäng små fjollar som tror att de e så jävla coola för att de gör det de gör.
Jag hellre blir stämplad för misshandlare och huligan.....
Mephiboseth skrev:Hmmm, tråkigt att det inte kunde hållas en lägre profil så att han fortfarande vore omedveten om hela hans uthängning här... Men men, är ju bara hoppas att vi inte slagit undan benen på oss själva, och att han fortfarande kan bevisas som skyldig.
Jag har ju lite kontakter i Hells Angels uppe i Bromma... Jobbade vägg i vägg med deras klubblokal för något år sedan. Fick löfte om att bli medlem hos dem den dagen jag vuxit upp, sålt riskokaren och skaffade mig ett ånglok, och laggt på mig ölmage... Man kanske skulle ringa och prata med dem ändå, de kanske vill hjälpa till...
hakis skrev:Dom grillar xxxxxxx på luderstorm, en del underhållande läsning faktiskt. Bra han får höra vad folk tycker
Mus skrev:Mitt första inlägg här på sporthoj då jag har en R6a som är inkomandes ... som tur är så parkeras den med min pärla på 4hjul i ett låst och larmat garage =) ....
Jag brann redan på första sidan då jag läste detta och har inte blive gladare på dom resterande 19 sidorna....
Lider verkligen me dig WW som ha lagt ned tid och engagemang på detta och om nu din berövning är anknytet till detta är det beklagligt.... det är bara att hoppas att polismakten gör sitt... ska visa detta för min svåger som är polis och kolla vad han har att säga om saken...
I kollage är det endast kvar några bilbilder då han posar ... en heter Stulen M3 och en Stulen M5 hur smart nu det är om dom är stulna.. sen posar han vid en svart viper och en svart ferarri ... säkert för att höja coolhetsfaktorn... söker ni larm till hojjen kontakta Christer på Foxguard och hälsa från Micke på Säkrahem...
Där har ni några smakprov från lunarstorm....
Idag, kl 01:36
MegaFlexboy P16 från Åkersberga i Stockholm
Försök inte fly till stockholm med dina jävla stulna motorcyklar... Du kommer få det jobbigt här också, tro mig.
Idag, kl 01:27
warp_boy88 P16 från Norrköping i Östergötland
BAJSNÖDIG??? HAHA SÖDRA SIDANS HOJÅKARE ÄR NOG EFTER DIG AHAHA!!!
Idag, kl 01:19
adnan_bananplockare P97 från Hörby i Skåne
bara så du vet har jag sparat alla bilder på dig din bror och min r1:a... har även din adress nu... och du e väldigt risigt på de nu! jag skall knulla hela din familj, sen skall jag personligen se till att ni kommer att lämna landet *krypandes*
Idag, kl 01:18
unidoc P27 från Gävle i Gävleborg
Fy fan vilka töntar ni är!!! hoppas ni åker på så mkt stryk så att inte ens din släkt kommer att känna igen dig,skryta med att man snor bilar,mc m,m fy fan va tufft alltså...Flytta till usa vettja så får vi se hur länge du är i livet där....
Idag, kl 01:05
warp_boy88 P16 från Norrköping i Östergötland
Hoppas du åker dit stenhårt!!! Lär dig skillja på ditt och mitt annars kan du lämna sverige, kan du göra annars ockås men hoppas du åker dit så hårt!
Idag, kl 00:35
eLik P18 från Göteborg i Västra Götaland
ska du inte köpa dig ett liv för alla "cash" du tjänat? jag menar, kolla på dig själv.. kläderna ser ju ut att vara hämtade från uff, eller är det morsan som syr eget? frisyren bör vi ju inte tala om, och skorna, sveriges vanligaste dojja? antar att du gillar att vara rätt så mainstream! well, fortsatt lycka i "livet" !
Idag, kl 00:16
LoKeY_DMS P19 från Umeå i Västerbotten
"stulet, fett med cash" - Stolt över att ni stjäl? Hade det varigt här uppe då det finns bilder och tilloch med filmer på er hade det inte hunnigt bli någon förundersökning gällade stölder, snarare hade rättsläkaren fått jobba lite. - Är ingen hot, bara ett "mest-troligt-senario"
Idag, kl 00:13
Slaktmask P40 från Malmö i Skåne
Tjabba loser, dags för lite mer kuriosa: Jag är medlem i en MC näääääära dig.
Idag, kl 00:12
Flostobbe P18 från Skövde i Västra Götaland
mr_persia, bra talat och allt stämmer till 100%
Idag, kl 00:08
mr_persia P28 från Fjärås i Halland
Fan vad du kommer att åka dit! Det är sådana som du som ger oss invandrare dåligt rykte. Du är ingen jävla Robin Hood som tar från dom fattiga. Du vet inte vad det kostar att åka hoj idag. Så jävla bra att alla har fått ögonen på dig. Och det hjälper inte att du har tagit bort bilderna och filmerna. Jag och många andra har redan sparat dom och det är jävligt tacksamt att du visar ditt fula ansikte. Hatar folk som er. Polisen kanske inte gör något, men du har lyckats reta upp en hel hög med mc och bil-åkande människor. Fan vilken bra start du har fått i livet misslyckade jävel...
Matux skrev:Blev "blockad" från min andra! Så jag skaffade adnan_bananplockare o adnan_falafelbagare
Va bara tvungen! Läs gärna fler inlägg! Muhahaha!
xyx skrev:Ok. För det första: Jag följer gärna med på någon sorts runda till Landskrona för att visa upp mig som arg hojåkare! Lägg upp en tråd så fort det är dags.
Jag föreslår nu på tisdag!
För det andra: Det får fan vara nog med alla rasistiska påhopp i stil med "falafelbagare" och "svintohuvud". Ta er samman för i helvete!
Majoriteten av invandrare i sverige är nog minst lika upprörda som vi är över det här packet och det hjälper på intet sätt vår sak att folk utrycker sig som ultima thule lyssnande högstadieelever.
Pungt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |