NOMAD
Medlem
hur fan fick de snorungarna igång -04an?
danielR1 skrev:Först vill jag be om ursäkt för missbrukande av sporthoj,, jag har ingen motorcyckel.. det ända jag ville lägga in här e:
om ni ska ta saken i egna händer,, så e de nog betydligt fler som vill vara med,, om vi får,, som någon klok man skrev innnan,, de är anmälda för fler brott.. jag håller på att instalera larm i min bil,, för egentjänade sommarlovs pengar.. vill gärna ha kvar min stereo, mm,, ett sånt här gäng kommer polisen alldrig att klara av,, så om något händer,, gå ut till diverse forum på nätet o meddela... tror att ni kommer få bra respons..
ska genast avregistrera mig nu.. hoppas jag inte gjorde ett för stort inhopp på ::the men on two wheels:: revir,, vi har ju två saker gemensamt,, vi älskar vårt intresse och vi gör det på hjul.. // Daniel (kommer att fortsätta följa debatten,,,)
Swedie skrev:Vilka är det som köper alla dessa hojar? Kan då inte vara svenskar (som i "bor i sverige" så vi inte börjar snacka om rasism igen) för så stort är inte landet att det går att hålla tyst om prylarna... ett antal hojar liksom.
Håller med, reagerade oxå.wonderwizard skrev:Victor
e det inte lite smaklös avatar du har ? ... jag tycker det iaf
wonderwizard skrev:Victor
e det inte lite smaklös avatar du har ? ... jag tycker det iaf
Victor skrev:Nä, inte alls. Däremot är den fruktansvärt rolig.
Bilden på han med de kritvita kläderna (med tillhörande mössa, dessutom) sittandes på en stulen cross i en skog är nog ännu roligare.
Jag har småfnissat hela kvällen åt deras "poserbilder".
Tycker du inte att bilderna är häpnandesväckande roliga så hoppas jag att du förstår att jag har glimten i ögat.
TERMINATOR skrev:tycker det är bra att du har den, hoppas att idioten ser sig själv på bild på ett forum där det diskuteras hur folk vill sätta stopp för deras jävla stöldturné
hade detta hänt i örebro så kan jag garantera att vi hade hälsat på redan
Victor skrev:Nä, inte alls. Däremot är den fruktansvärt rolig.
Bilden på han med de kritvita kläderna (med tillhörande mössa, dessutom) sittandes på en stulen cross i en skog är nog ännu roligare.
Jag har småfnissat hela kvällen åt deras "poserbilder".
Tycker du inte att bilderna är häpnandesväckande roliga så hoppas jag att du förstår att jag har glimten i ögat.
W.R skrev:wonderwizard: såg din hoj körandes en helg i helsíngborg uppe på ättekulla
kan det stämma att den var din? var en massa albaner runt om kring den iallafall..
wonderwizard skrev:visst... det går säkerligen att ordna fram 50+ personer som är villiga att ta en helg i landskrona för att leta reda på dessa personer & ge dom så mycket stryk, att dom önskar att dom aldrig blivit födda...
men eftersom denna tråden växt som den gjort, pratas till o med på stan om denna tråden.. samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.
då blir vi hoj åkare stämplade som bråkstakar i verenda jävla tidning i flera år framöver.
wonderwizard skrev:visst... det går säkerligen att ordna fram 50+ personer som är villiga att ta en helg i landskrona för att leta reda på dessa personer & ge dom så mycket stryk, att dom önskar att dom aldrig blivit födda...
men eftersom denna tråden växt som den gjort, pratas till o med på stan om denna tråden.. samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.
då blir vi hoj åkare stämplade som bråkstakar i verenda jävla tidning i flera år framöver.
JaDeM skrev:adressen e redan utdelad till vissa här men det hjälper ju föga för jag tror inte att han har grejerna i sovrummet,,,,o man kan ju inte gärna slå tält utanför hans dörr......men jag e där o snokar varje dag o har pejlat dom i 2 st bilar men jag kan inte ligga o följa efter dom med hojen,det märks.ska ta min bil nästa gång o se vart det hamnar nånstans
wonderwizard skrev:visst...
...samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.
Dioxin skrev:Hellre det än att få sin hoj stulen av ett gäng små fjollar som tror att de e så jävla coola för att de gör det de gör.
Jag hellre blir stämplad för misshandlare och huligan (i samband med att jag misshandlat dessa f*ttor) än att sitta hemma och hoppas på att polisen ska ta tag i det hela och KANSKE göra nåt åt saken, bara för att senare läsa i tidningen att lagen är maktlös eftersom dessa idioter är 15-17 år gamla och kan därför ej dömas till fängelse!
Hitta de, knäck varenda knäskål på de h*rungarna! Det e mitt råd!
Är själv av utländsk härkomst, men jag har INGA som helst problem och åka till Landskrona en helg och delta i "the mob-squad" för att en gång för alla sätta stop för dessa idioter!!!
Ibland saknar man det amrikanska rättssystemet... bara ibland alltså...
Throw them in a cell and do away with the key, simple!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|