Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000
Det lönar ju sig o bli kriminell, som alltid.
Killarna kommer kunna hålla på med sånt här tills dom börjar med tyngre grejer, först då kommer polismakten lägga manken till.
Som om dom tex skulle ta en braja nånstans....fy fan

danielR1

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
2006, Kawasaki Z750
Shit Guys...

Först vill jag be om ursäkt för missbrukande av sporthoj,, jag har ingen motorcyckel.. det ända jag ville lägga in här e:
om ni ska ta saken i egna händer,, så e de nog betydligt fler som vill vara med,, om vi får,, som någon klok man skrev innnan,, de är anmälda för fler brott.. jag håller på att instalera larm i min bil,, för egentjänade sommarlovs pengar.. vill gärna ha kvar min stereo, mm,, ett sånt här gäng kommer polisen alldrig att klara av,, så om något händer,, gå ut till diverse forum på nätet o meddela... tror att ni kommer få bra respons..

ska genast avregistrera mig nu.. hoppas jag inte gjorde ett för stort inhopp på ::the men on two wheels:: revir,, vi har ju två saker gemensamt,, vi älskar vårt intresse och vi gör det på hjul.. // Daniel (kommer att fortsätta följa debatten,,,)

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Förslag: Någon dag eller kväll i en nära framtid åker vi till Landskrona. Desto fler desto bättre! Sprid ordet, få hit folk från södra och mellersta Sverige. Vi kör förbi gärningsmannens adress, sedan in till det lokala Stortorget. Inget våld, inget jidder, bara en stark demonstration av att vi är trötta på att bli av med saker. Som en snygg liten gest täcker de som vill över sina reg-plåtar med svart plast, sopsäck eller dylikt. Självklart kommer detta att rendera en del mediaintresse. Bodström får kanske förklara läget i landet.

När lagen inte fungerar längre är det enda logiska att samhället träder in och tar över lagens roll.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
danielR1 skrev:
Först vill jag be om ursäkt för missbrukande av sporthoj,, jag har ingen motorcyckel.. det ända jag ville lägga in här e:
om ni ska ta saken i egna händer,, så e de nog betydligt fler som vill vara med,, om vi får,, som någon klok man skrev innnan,, de är anmälda för fler brott.. jag håller på att instalera larm i min bil,, för egentjänade sommarlovs pengar.. vill gärna ha kvar min stereo, mm,, ett sånt här gäng kommer polisen alldrig att klara av,, så om något händer,, gå ut till diverse forum på nätet o meddela... tror att ni kommer få bra respons..

ska genast avregistrera mig nu.. hoppas jag inte gjorde ett för stort inhopp på ::the men on two wheels:: revir,, vi har ju två saker gemensamt,, vi älskar vårt intresse och vi gör det på hjul.. // Daniel (kommer att fortsätta följa debatten,,,)

Nä, det vore nog direkt jättedumt. Jag gissar (och nästan hoppas) att någon driftig kille kommer eller redan har lackat ordentligt. Om inte nu så är det bara en tidsfråga eftersom de där gossarna kommer fortsätta att brinna i eldsjön.
Att vara genuint korkad och samtidigt stampa folk på tårna brukar straffa sig.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Swedie skrev:
Vilka är det som köper alla dessa hojar? Kan då inte vara svenskar (som i "bor i sverige" så vi inte börjar snacka om rasism igen) för så stort är inte landet att det går att hålla tyst om prylarna... ett antal hojar liksom.

Det enda rimliga är väl att de fraktas österut.. Vad gör man annars med en stulen hoj? Visst lite delar kan man ju ta såsom kåpor och annat smått och gott.. Men resten?

Nu vet inte jag hur det fungerar att regga / importera fordon i ex polen men någon form av orginalhandlingar borde väl ändå krävas?

Tja.. Jag vettefan. Men jag håller med om att det är konstigt. De kan ju inte bara försvinna...

W.R

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Minimoto
wonderwizard: såg din hoj körandes en helg i helsíngborg uppe på ättekulla
kan det stämma att den var din? var en massa albaner runt om kring den iallafall..

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
wonderwizard skrev:
Victor
e det inte lite smaklös avatar du har ? ... jag tycker det iaf

Nä, inte alls. Däremot är den fruktansvärt rolig.
Bilden på han med de kritvita kläderna (med tillhörande mössa, dessutom) sittandes på en stulen cross i en skog är nog ännu roligare.
Jag har småfnissat hela kvällen åt deras "poserbilder".
Tycker du inte att bilderna är häpnandesväckande roliga så hoppas jag att du förstår att jag har glimten i ögat.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Victor skrev:
Bilden på han med de kritvita kläderna (med tillhörande mössa, dessutom) sittandes på en stulen cross i en skog är nog ännu roligare.
Tycker du inte att bilderna är häpnandesväckande roliga så hoppas jag att du förstår att jag har glimten i ögat.

tycker det är bra att du har den, hoppas att idioten ser sig själv på bild på ett forum där det diskuteras hur folk vill sätta stopp för deras jävla stöldturné

hade detta hänt i örebro så kan jag garantera att vi hade hälsat på redan :öga

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
TERMINATOR skrev:
tycker det är bra att du har den, hoppas att idioten ser sig själv på bild på ett forum där det diskuteras hur folk vill sätta stopp för deras jävla stöldturné

hade detta hänt i örebro så kan jag garantera att vi hade hälsat på redan :öga

visst... det går säkerligen att ordna fram 50+ personer som är villiga att ta en helg i landskrona för att leta reda på dessa personer & ge dom så mycket stryk, att dom önskar att dom aldrig blivit födda...

men eftersom denna tråden växt som den gjort, pratas till o med på stan om denna tråden.. samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.

då blir vi hoj åkare stämplade som bråkstakar i verenda jävla tidning i flera år framöver.

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Victor skrev:

MERA MERA MERA......

De har ju redan publicerats pa natet av honom sjalv o dessutom sa fortjanar han helvetet o lite till.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
W.R skrev:
wonderwizard: såg din hoj körandes en helg i helsíngborg uppe på ättekulla
kan det stämma att den var din? var en massa albaner runt om kring den iallafall..

kan nog stämma.... när var detta ?
i samband med ett streetrace ?

o vem e du ?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
wonderwizard skrev:
visst... det går säkerligen att ordna fram 50+ personer som är villiga att ta en helg i landskrona för att leta reda på dessa personer & ge dom så mycket stryk, att dom önskar att dom aldrig blivit födda...

men eftersom denna tråden växt som den gjort, pratas till o med på stan om denna tråden.. samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.

då blir vi hoj åkare stämplade som bråkstakar i verenda jävla tidning i flera år framöver.

skit i media , jag sa inte att det ska spöas men jag skulle inte vilja vara i deras kläder om 50+ uppretade hoj snubbar i färgglada skinnställ kom till staden och följde efter mej vart jag än gick, tror det skulle räcka bra att bara visa upp sig, jag stödjer en sådan aktion till 100 % och skulle nog om jag har tid komma och delta, snacka lite med snuten skulle inte skada heller, det snos ju hojar dagligen och försäkrings kostnaderna sjuter i höjden, något måste göras, och inte fan tänker jag sitta på min röv och titta på och vänta på att myndigheterna ska göra något. Man blir fan gråtfärdig när snuten inte tar tag i detta.
jaghar sagt det förut och säger det igen för det är ni värda, ni är mina hjältar som gör något.

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
wonderwizard skrev:

Ratt o riktigt! Detta kan ju bli en politisk bomb dar tom fjantar i regeringen kan tvingas avga. Detta ar en chans som inte far SUMPAS genom att ta till vald. Ta val hand om den o nar tiden ar mogen..... Det kommer ju givetvis i ett annat lage om det nonchaleras av myndigheter, da ar det hart mot hart.

Faan, jag onskar jag vore tbx i Sverig o kunde stalla upp!

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
JaDeM skrev:
adressen e redan utdelad till vissa här men det hjälper ju föga för jag tror inte att han har grejerna i sovrummet,,,,o man kan ju inte gärna slå tält utanför hans dörr......men jag e där o snokar varje dag o har pejlat dom i 2 st bilar men jag kan inte ligga o följa efter dom med hojen,det märks.ska ta min bil nästa gång o se vart det hamnar nånstans

Du får gärna PM:a mig adressen så kan jag spana lite också, är ute till fots en del i stan och kan området rätt bra...

De här två bilarna råkar inte vara en svart BMW M5 och en blå M3..?

Gäller f.ö. inte lagen om allmängripande när man stöter på personer som gjort brott vars straff är fängelse, t.ex. den här killen med garaget som är efterlyst, han var visst sedd vid Center Syd tidigare idag. Vem som helst har rätt att hålla kvar honom tills polisen kommer... Det lärde vi oss i lumpen iaf...

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
wonderwizard skrev:
visst...
...samt att många kontaktat media (tidningar & tv) så skulle det inte se bra ut i tidningarna sedan att "uppviglare från sporthoj" spöade upp 4 17 åringar i landskrona.

Hellre det än att få sin hoj stulen av ett gäng små fjollar som tror att de e så jävla coola för att de gör det de gör.
Jag hellre blir stämplad för misshandlare och huligan (i samband med att jag misshandlat dessa f*ttor) än att sitta hemma och hoppas på att polisen ska ta tag i det hela och KANSKE göra nåt åt saken, bara för att senare läsa i tidningen att lagen är maktlös eftersom dessa idioter är 15-17 år gamla och kan därför ej dömas till fängelse!
Hitta de, knäck varenda knäskål på de h*rungarna! Det e mitt råd!
Är själv av utländsk härkomst, men jag har INGA som helst problem och åka till Landskrona en helg och delta i "the mob-squad" för att en gång för alla sätta stop för dessa idioter!!!
Ibland saknar man det amrikanska rättssystemet... bara ibland alltså...

Throw them in a cell and do away with the key, simple!!!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Dioxin skrev:
Hellre det än att få sin hoj stulen av ett gäng små fjollar som tror att de e så jävla coola för att de gör det de gör.
Jag hellre blir stämplad för misshandlare och huligan (i samband med att jag misshandlat dessa f*ttor) än att sitta hemma och hoppas på att polisen ska ta tag i det hela och KANSKE göra nåt åt saken, bara för att senare läsa i tidningen att lagen är maktlös eftersom dessa idioter är 15-17 år gamla och kan därför ej dömas till fängelse!
Hitta de, knäck varenda knäskål på de h*rungarna! Det e mitt råd!
Är själv av utländsk härkomst, men jag har INGA som helst problem och åka till Landskrona en helg och delta i "the mob-squad" för att en gång för alla sätta stop för dessa idioter!!!
Ibland saknar man det amrikanska rättssystemet... bara ibland alltså...

Throw them in a cell and do away with the key, simple!!!

jag har oxå utlänskt påbrå, andra generationens invandrare, jag hänger gärna på

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...