KHRacing
"D-K"
MattE. skrev:Han har börjat plocka bort inlägg där det står att han har stulit hojar
glöm inte att sånt som tas bort (raderas) fortfarande finns kavr i servern - bra va *L*
var försiktiga killar.
MattE. skrev:Han har börjat plocka bort inlägg där det står att han har stulit hojar
Har polisen inte ens resurser eller bevis nog att sätta dit honom så tror jag knappast någon löper någon större risk att åka dit för olaga hot. För när det väl kommer till kritan så vet man ju inte vem det var som satt framför datornKristianAE86 skrev:glöm inte att sånt som tas bort (raderas) fortfarande finns kavr i servern - bra va *L*
var försiktiga killar.
AndersJohansson skrev:Jag undrar varför
Ingen som tänkt tanken att den kanske inte är stulen, då blir det många som får sitta med dumstrut
AndersJohansson skrev:Ryktet sprider sig, kollade i hans gästbok på lunar:
Han börjar nog få kalla fötter nu.
Verkar som halva Sverige vet...
Nicke skrev:Idiotiskt! Det var inte direkt begåvningsreserven som började skriva på hans sida... Nu kan man ju glömma att nån tar honom eller hans kompisar med någon stulen hoj.
Vad fan tänker ni med som skrev de inläggen?
wonderwizard skrev:Tror inte det va, jag har sett killen på millen. med reg.nr SDA577 .. har du inte läst tråden från början ?
AndersJohansson skrev:Ryktet sprider sig, kollade i hans gästbok på lunar:
Han börjar nog få kalla fötter nu.
Verkar som halva Sverige vet...
Nu börjar det bli rörigt. Samma dag som Millen som denna tråd handlar om stals, skriver xxxxxx om att hans polare fått sin Mille stulen i Landskrona. Det verkar snarare som om busarna har spanat på kompisarnas kompisar än att infon har kommit via SH.NilleRR skrev:Kan säga er som så mycket att dom inte bryr sig om det, dom tycker endast det är coolt.
Kollade lite i xxxxxxxx gästbok för att kolla vems hans kompisar e och hittade en kille som heter xxxxxxxxx och i hans kompislista under familj finns en kille som heter xxxxxxxxxxx P26 och han hänger här på forumet. Kan va så att dom hämtat info här på forumet om bågarna?? säger inte att xxxxxxxxxx har med det att göra men det finns ju samband mellen personerna.
Mvh
RedBaron skrev:Nu börjar det bli rörigt. Samma dag som Millen som denna tråd handlar om stals, skriver xxxxxxxxxxxxx om att hans polare fått sin Mille stulen i Landskrona. Det verkar snarare som om busarna har spanat på kompisarnas kompisar än att infon har kommit via SH.
Mr.Dna skrev:Blev själv också av hojen + farsans hoj. Killen greps och fick 2 år men då var han skyldig till en väldig massa andra brott av diverse slag så om dessa ens får något straff av det hårdare slaget så skulle iallafall jag bli förvånad. Tyvärr. Huvudsaken är väl att de inte lyckas sno FLER hojar. Bra intiativ att medela larmtjänst om det hela också.
Är inne och kollar på en av killarnas lunar nu och han verkar ju mest skryta som fan om det hela. Vissar har verkligen inget bakom pannbenet :kocko
Måste bara fråga en sak till. HUR vet ni att det är dessa hojarna som är stulna? Alltså klart jag också fattar att det är de med största sannolikhet men hur kan ni vara säkra? På "storebrorens" lunar så står det att det är hans gamla hoj som nu är såld (rsv mille) och att hans nya är Firebladen.
Matux skrev:Tjena! Hur vi vet att hojjarna e stulna? R1:an e min polares... Ser tydligt märken o annt som han hade.. Vad heter fanskapen på lunar?
Ja, och eftersom han skrev det han skrev då så kan vi lägga ned tråkiga spekulationer om ev. inblandning.MostWanted skrev:Det är ju samma kille som här på sh: ju.
MattE. skrev:Mm.. jag skickade Mail eller Lunarpejl eller vad det heter lite hit och dit
och bad folk att ta bort allt som pekar på sporthoj eller zatzy.
:kocko
MrGooFy skrev:Finns det tråd om det på zatzy med? har du länk?
MattE. skrev:Vet du vad jag gjorde när jag hörde om det, jag sökte
men jag är snäll hehe:
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=216751&page=1&pp=20&highlight=sporthoj
Finns ingen med det namnet/ålder du skrev på hans lista? Kanske borttaget om killen i fråga läst tråden (killen som hänger på sporthoj alltså).NilleRR skrev:Kan säga er som så mycket att dom inte bryr sig om det, dom tycker endast det är coolt.
Kollade lite i xxxxxxxxxxx för att kolla vems hans kompisar e och hittade en kille som heter xxxxxxxxxx och i hans kompislista under familj finns en kille som heter xxxxxxxxxx och han hänger här på forumet. Kan va så att dom hämtat info här på forumet om bågarna?? säger inte att xxxxxxxxxx har med det att göra men det finns ju samband mellen personerna.
Mvh
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |