Vi vet nu alla att vår käre vän och skapare av detta forum, Swedie kör Aprilia. Men jag tycker inte att forumet måste vara täckt av Aprilia-bilder. Ok, det finns en del reklam för andra märken, men det är väl sponsorer? Inte kan jag tänka mig att Aprilia kräver att banderollerna på sidan av startsidan som förut var asfalt som i resten av forumet skall bära deras namn och bilder på deras hojar. Alla verkar vara glada åt att Johnny har börjat köra italienskt, och så även jag. Men tycker inte att märket ska "äga" vårt favoritforum och community för det.
Hoppas jag inte får en massa skit för mitt inlägg, har inte något som helst surt i min röst när jag skriver detta utan kommer mest med en kommentar om förbättringsförslag då jag skriver i den delen av forumet. Hoppas inte Swedie tar illa upp.
Det är ju ändå en otroligt läcker hoj.
Hoppas jag inte får en massa skit för mitt inlägg, har inte något som helst surt i min röst när jag skriver detta utan kommer mest med en kommentar om förbättringsförslag då jag skriver i den delen av forumet. Hoppas inte Swedie tar illa upp.
Det är ju ändå en otroligt läcker hoj.