Förstår inte vad du snackar om Flubber förut hade han ju R1an lite här o var? va det någon som klagade då eller bryde sig?, jag tycker det är väldigt snyggt med hojen i nedlägg på sidan nästa gång kanske det blir ett annat märke där eller dylikt... Jag tycker det är kul att Swedie vågar gå en egen väg och testa något nytt...och jag tror han kommer få lärdom av att köra aprilian och göra honom till en ännu bättre förare.
Så jag hoppas alla nu kan va snäll och inte kastar skit i forumet.....Vi ska vara tacksamma att sporthoj.com finns vart skulle vi annars hålla till bike.se ?
Swedie gör ett väldigt bra jobb... och jag tycker det är helt rätt av honom att låta framsidan ha lite reklam så sporthoj.com kan överleva och utvecklas.
Så jag hoppas alla nu kan va snäll och inte kastar skit i forumet.....Vi ska vara tacksamma att sporthoj.com finns vart skulle vi annars hålla till bike.se ?
Swedie gör ett väldigt bra jobb... och jag tycker det är helt rätt av honom att låta framsidan ha lite reklam så sporthoj.com kan överleva och utvecklas.