Aprilia på Sporthoj

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag stör mig inte det minsta! Tycker det ser ballt ut.
Gynnar det dessutom Swedie ekonomiskt är det bara bra, jag gissar att alla pengar oavkortat går till ny server osv! ;)
Aprilia är ju ett så fiiint märke..

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag tycker att alla som har störande, våldsfixerade avatarer skall rätta till dem omgående, ex flubber...

Personligen tycker jag bara det är kul och fräscht att Swedie jobbar med att fräsha upp sidan, ändrar om, förbättrar sidan, håller den "levande".
Gärna mera Apriliabilder och kampanjer för min del!!:yoparty

AI

Tack och adjö, på återseende... kanske..
Gick med
7 Oct 2005
Hoj
Ducati 748s, Suzuki LT50, Yamaha PW50

Citat:
Inskickat av AI
Sporthoj = Swedie's hemsida, det är upp till honom att bestämma layouten!
Neutralt eller ej, det är väl upp till varje annonsör att välja!!?? Gillar man inte layouten så det det väl bara att låta bli att annonsera!?

Jag framförde ett förslag på förbättring. JAG TYCKER att det borde vara neutralt, jag respekterar Swedies val av layout, men ville bara få uttrycka vad jag kände UTAN att få personliga påhopp där folk skriver mellan raderna att jag är dum i huvudet.

Jag tycker också att det skulle vara trevligare om sporthoj.com är neutralt!

Problemet kanske är att sporthoj.com och sporthoj racing är för tätt sammanbundna:D :D :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kommer inte av personlig åsikt tvinga sajten i någon riktning vad gäller märke och påtvingade åskter. Dock, betalar ett företag för att visa upp sitt märke... så kommer jag tillåta det. Dock till en viss gräns!

Dessa kampanjer rör sig över max 3 dagar... av 30 dagar på en månad. Överlever du det? Ska göra det tydligare att dessa kampanjer inte är permanenta, eller ett "uppköp" av Sporthoj.com. Sådant kommer inte ske.

Men helt klart att kampanjerna syns. Därav företags intresse i dom. Och nu råkar ju aprilia vara dubbelt på förstassidan genom både fast reklam och kampanj = för mycket för vissa. Så jag förstår din åsikt.

Och åter igen. DET ÄR INTE PERMANENT. Det är inte så att jag "VALT EN LAYOUT" som blir permanent. Det är en Kampanj! Kampanjen är 3 dagar .. max.

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Nu skiter jag i den här tråden.
Förskte få uttrycka mig utan att bli kallad jagvetintevad. Skitkasta mig gärna, jag tycker bara synd om er isf som inte kan uppföra sig som männsikor utan måste trycka ner en som vill ge förslag på en förbättring av sitt favoritforum.

Tack för mig.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
r

Du menar att du tror att jag fjämar för att få en lång tråd? SÅ är inte fallet. Jag orkar inte förklara igen vad som är anledningen utan du får väl läsa alla andra 3000 svar där jag försöker försvara mig mot halva Sporthoj. Har aldrig sagt att Swedie inte får göra som han vill.

Du får ursäkta om jag missförstod dig. Vet inte riktigt om du menar att rapparstuket är bättre än mitt välformulerade sätt att diskutera.

Jag höll på dig, fast jag är för förkyld för att göra mig förstådd , ingen förstår mig idag ( i det verkliga livet sas )

Jag menade att ibland, och i vissa ämnen, är det pärlor för svin att vara korrekt.

Kort sagt:tummenupp

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Nu skiter jag i den här tråden.
Förskte få uttrycka mig utan att bli kallad jagvetintevad. Skitkasta mig gärna, jag tycker bara synd om er isf som inte kan uppföra sig som männsikor utan måste trycka ner en som vill ge förslag på en förbättring av sitt favoritforum.

Tack för mig.

Bry dig inte om vad som krafsas ner i all hast på ett forum. Du gav din åsikt och andra gav sin. Don´t let them get to you!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
2751168 Nu skiter jag i den här tråden.

Tack för mig.
Jag kom väl inte med några nedvärderande svar heller?

Fast som försvar till dom andra, så du kastar skit på mig / sporthoj.com. sporthoj.com är hem för fler än dig och i med att du kastar skit på deras hem, så får du ta skit.

det blir lite som ett familjegräl helt enkelt :D

se så! Lätta upp lite... jag är inte arg. Jag lyssar. Men jag kanske skiter i vad du säger ;) hähä. Nädå.

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Jag kom väl inte med några nedvärderande svar heller?

Fast som försvar till dom andra, så du kastar skit på mig / sporthoj.com. sporthoj.com är hem för fler än dig och i med att du kastar skit på deras hem, så får du ta skit.

det blir lite som ett familjegräl helt enkelt :D

se så! Lätta upp lite... jag är inte arg. Jag lyssar. Men jag kanske skiter i vad du säger ;) hähä. Nädå.

Jag kan inte se ngn stans där jag kastar skit på dig? I alla fall inte så mkt, en snöboll kanske. Skrev iofs fler än 1 gång att jag inte har ngt emot det om det är ren reklam. Dina Appe-bilder får du ha som skrivbordsunderlägg. Självklart är Aprilia helrätt, så länge jag får din gamla retta ^^

Mr Magsnus

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
R6-99
Bra mycket bättre än banners och dylikt som kan dyka upp ibland. Är väl bara bra om skaparen av SH kan få nånting för sitt jobb.:tummenupp

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Svensk avundsjuka,det är vad det är

rätta mig om jag har fel!

Självklart skulle jag kunna tänka mig en Aprilia /dock finns det många hojar som jag hellre skulle vilja ha), men det är inte detta som är anledningen.

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Jag är glad bara det är sporthojar eller gryma tillbehör som visas på sporthoj :tummenupp

men det får inte bli enformigt..tycker förstra sidan är okej!

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Det måste väl vara upp till den som äger sidan att göra som han vill vare sig det är anonnsörer eller ej.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Tycker det är helt rätt, använd sidan som det marknadsföringsinstrument det faktiskt är. Jag hade lätt gjort samma deal med Aprilia om jag hade haft möjlighet.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
@swedie; jag tycker det är mycket snyggare än SMC-tjöret. Det var asfult men det här ser faktiskt rätt okej ut. Bra jobbat.

@flubber; Använd Firefox och ta bort allt som heter aprilia ur bnrmappen. Eller ta bort hela mappen så slipper du reklamen.

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
1.Jag tycker också att det skulle vara trevligare om sporthoj.com är neutralt!

2.Problemet kanske är att sporthoj.com och sporthoj racing är för tätt sammanbundna:D :D :D

1.Det skulle jag också vilja med driva en sida av den här sizen kostar pengar OCH tid.:fatta!

2.Där har vi kärnan av denna tråd!:fakta

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
men herregud gott folk, kategorin där tråden ligger heter "frågor / förslag". varför denna uppjagade stämmning :gnissla
& svensk avundsjuka som "någon" nämnde vad har detta med saken att göra, kunde lika gärna vara norsk, afrikansk, amerikansk eller turkisk avundsjuka?

SH.com är bra hur den än ser ut, bilder längst ut på skärmen 2cm på varje sida, gör väl knappast att man bör starta ett inbördeskrig.
det jag menar är att sweedie gör ett grymmt bra jobb med denna sida oavsett vad han kör för hoj, så länge han inte är ute för ofta så han inte hinner se till oss :tungan

Last edited:

Dr Love

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
CRF 450R -05, 4-årig Havremoppe (brun)
Måste bara påminna om en sak ang Aprilias "köpta" seger i MasterBike -06.. För den måste ju vara köpt..
Det var bara 1 st !!! "testpilot" ( tror det var någon Mini me ) som satte sitt snabbaste varv på en Aprilia, emot Jag TROR att 5st killar var snabbast på en ZX-10, 5st på en MV Agusta 1000, osv...

Siffrorna i testet talade tydligen inte samma språk som killen som såg till att Dårarna röstade fram en, låt mig säga en Bra R-Hoj, men Lååångt ifrån den bästa hojjen, till "vinnare".

Faktum är att jag tror att den ända Mc-förare som skulle kunna föra Aprilia änns i närheten av seger i någon klass..... ÄR Vale ROSSI, OBS!!! och det på någon tävlig i SWE. Lycka till Alla Aprilia förare, visa oss var skåpet ska stå, :yoparty

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO