Jag har börjat kolla upp vad som måste göras för att få delarna att funka ihop. Framaxeln till Triumphen är 20mm i diameter och axeln till Suzuki GSXr600 gaffeln är 22mm i diameter. Jag löser det genom att jag har beställt nya hjullager som är 22mm innermått och jag måste fixa innerhylsan mellan lagren också till 22mm. Antingen fixa till orginalhylsan eller tillverka en ny. "Tur man har kompisar på mekanisk verkstad"
Bromsskivorna vart jag tvungen att shimsa ut med en bricka så stämmer de i sidled i oken, Skivorna på GSXR600 och Triumphen har samma diameter
.
Bak skivan jag beställde passade inte och jag ska få byta den till rätt modell, Bakhjulaxeln har samma diameter som Aprilian och då använder jag Aprilia hjulaxeln, distansen vid drevet verkar stämma bra för att centrera hjulet men på bromssidan måste det tillverkas en ny bromsok hållare.
Jag måste fila lite i svingen för att få frigång till Öhlins stötdämparen som kommer från en Kawa, Även modifiera den på längden och modifiera övre infästningen något. Jag kanske måste byta fjädern till den då den kommer från en tyngre hoj.
Och jag har allt kvar vad gäller motorn och att bygga en ny tank under tankdummyn...