tagan
Mammon
- Gick med
- 8 Jul 2006
- Hoj
- ktm 450 exc 03, aprilia sxv 550 kommer alltid att finnas i bakhuvudet
lär väll aldrig köpa ny men en beg, ny = 97k + eventuella trimrör. värker i plånboken.
+ växellådor !!
lär väll aldrig köpa ny men en beg, ny = 97k + eventuella trimrör. värker i plånboken.
Fråga "Henke_hå" här på forumet, han har garanterat svar på detta!
Fråga "Henke_hå" här på forumet, han har garanterat svar på detta!
För att rädda Aprilian. Jag har också hatat den några gånger men om man jämför med en nästan likvärdig motorcykel som också är byggd för race så kan man väll säga samma sak som dig fast "fråga vem som helst som kör husaberg hur långt en sån håller."
Jo, men sen har han plågat den hårt också... Min har hållt hur bra som helst.
henke_hå har kört sin aprilia på gatan, frågan var hur maskinen håller på gatan, därför bör väl han kunna ge ett bra svar på frågan.
Plågat den hårt (om du nu tänker på höga varv) har han definitivt inte gjort om du jämför med hur dom körs på bana.
whoppar??
har det kommit någon info om 09 sxv ännu ? jag har legat på sjukhus i en månad så jag är lite oinformerad
Bara nya färger, inga andra uppdateringar, jag la nån bild i den andra sxv-tråden.
Krya på dig.
Hej, lånar tråden lite. Har en ktm duke II 2001 som jag oturligt nog krasha första dagen jag fick kortet, så man har nu gipsad arm och ben Verkar vara lite knepigt med att få tag på dom delarna jag behöver och så tycker jag den hojen är ganska hög, problem att nå ner med fötterna. Har kollat på blocket på Aprilia SXV 550, tycker den ser okej ut men blir lite orolig när dom ligger runt 50000:- och är 07 och 08 och gått max 500mil? Är folk inte nöjda med dom eller ska det bytas massa vid 500mil eller? Och är även den hojen lägre än ktm duke? Ska endast köra på astfalt med hojen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|