Så kan han gå i ett par min igen utan att det händer något sen bara dör han som om någon trycker på dödaren igen. Kan väl påpekas att det oftast händer under låga varv.
min känsla säger att det är något tändningsfel.
Känns inte som det är ventilerna men jag är inget proffs. däremot hade jag en väldigt duktig mekaniker med mig när dem ställdes. På vilket sätt menar du att de skulle vara fel ställda, fel spel eller att kammen sitter i fel läge?
Alltså den stannar typ inte. Om jag ska försöka förklara det på bästa sätt så är det ungefär så här. Man har en passagerare som trycker på dödaren när han känner för det. Allt man behöver göra är att trycka på startknappen igen för att få hojen att gå. Så kan han gå i ett par min igen utan att det händer något sen bara dör han som om någon trycker på dödaren igen. Kan väl påpekas att det oftast händer under låga varv.
Får tanken luft? Inga veck eller liknakde på slangen till tanklocket? Kanske locket i sig som är paj.
Om jag ska försöka förklara det på bästa sätt så är det ungefär så här. Man har en passagerare som trycker på dödaren när han känner för det. Allt man behöver göra är att trycka på startknappen igen för att få hojen att gå. Så kan han gå i ett par min igen utan att det händer något sen bara dör han som om någon trycker på dödaren igen. Kan väl påpekas att det oftast händer under låga varv.
Som du förklarar det så är det elektrisk. Kan ju vara så att det är glapp i dödarn eller tändningslåset !
Skulle det vara tanken som inte får luft så det blir vacum och soppapumpen orkar inte suga soppa så brukar det ta ett tag innan vacumet släpper och du kan starta. Men du säger att den går starta på en gång så det är troligast inte det.... min gissning
Kanske är gammal och alla redan sett den men rolig, hoppa fram till 0:45 för lite action.
http://www.youtube.com/watch?v=aW3Qp6twmsM
Kanske är gammal och alla redan sett den men rolig, hoppa fram till 0:45 för lite action.
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=aW3Qp6twmsM[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=aW3Qp6twmsM
Nordimotor heter det i Umeå, .se då om du vill surfa
Jag har hjälp av honom så vill du fråga något är det fritt fram!
blir lite långt. Finns ingen som säljer Husa heller
Husky har du iaf i Luleå Om inte farbror ducati har slutat med dem
Vet faktiskt inte. Tror att det går att beställa hem via honom iaf. Vad är det som gäller då?? 610??
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|