Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra pris Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?
Nordimotor säljer också Aprilia RXV 450 för 78,900
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s
Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess
Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess
Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?
Ehh ok
Läs det andra inlägget jag skrev.. det e designen inte effekten!
OCH DET STÅR NÄSTAN!!!!
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....
Jodå men jag ville bara nämna den fina moppen(designen, not the effekt ) även om det inte räknas som mc...
Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard
Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?
Ehh ok
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT.
Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT.
Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..
Lägg ner det snacket nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |