Aprilia SXV

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra pris:va Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra pris:va Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?

är de aukt åf?

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Detta är dock inkl. Akra helsystem men det är kanske de andra oxå, tyckte bara det lät som bra pris med tanke på att de tidigare i år kostat runt 95000:- utan Akra men säsongen är snart slut så de vill väl sälja bort -07:eek:rna då så klart..

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s

Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess:)

Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?:va

Ehh ok:huvet

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?:va

Läs det andra inlägget jag skrev.. det e designen inte effekten!

OCH DET STÅR NÄSTAN!!!!

Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....:D

Kanske du eller någon annan känner till:confused:

Min cykel står på verkstan nu och mecken kan inte hittade vad som är galet.

Det är hastighetsmätaren som visar "0" dom har mätt upp sensorn vid hjulet och det fungerar som den ska.

Har också provat att byta display men det hjälpte inte heller. Vad mer kan det vara? Läst att däcket lätt skaver på den kabeln men det har den inte gjort på min.

Började med att den visade 200 innan jag startat den sen senare under dagen slutade den att visa helt.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s

Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess:)

Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT. :lol

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT. :lol

Hehe jag sa varken något av de, utan de andra två.. den kommentaren verkade om moppen skapa mkt uppmärksamhet... Alla hatar mopedister(?):rolleyes:

Plus att jag har inga åsikter om mopeder.. e man 15 år klart man ska ha moped liksom.. aja slut på ot nu...

Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard :rolleyes:

För det kanske kommer in en 15 åring på denna sidan och får syn på denna moped(inte så troligt men:rolleyes: , alla har ju inte åldern inne för den brutala hojen, inte jag heller dock..

Last edited:

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4

Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..

Lägg ner det snacket nu :backontop

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..

Lägg ner det snacket nu :backontop

Som jag skrev där uppe jag.. slut med ot, sista meningen.. tänkte bara att de var lika till utseendet men ska inte göra det igen då :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln