Är det någon som vet om det går att ställa ner varvstoppet?
Jag har en STM slirkoppling till salu ifall nån e sugen. Kolla annonsen i signatur
är slir kopplingen bara att montera rakt av utan labborerande med viktkulor osv för att de ska fungera korrekt?
slirar den åt båda håll typ som cross kopplingarna så man kan stå still med 1an i utan indragen koppling ell slirar den bara vid nedväxlingar?
Tänkte riva generatorsidan på hojen imorrn och kolla sprag clutchen. Startmotorn har börjat "frivarva" ibland.
Ni som rivit, använder ni Aprilias spec. verktyg för att låsa motorn så att man kan dra loss muttern till svänghjulet eller går det att låsa på något annat sätt?
Hittade ingen bra info varken i vsthandboken eller på apriliaforum.
Eller räcker det med en el-mutterknack för att slå loss muttern?
e lite tidigt ute men funderar redan på issäsongen, hur har ni gjort med era sxv angående att få på isdäck.
köper ni fälgar från rxvn? ell går de att bygga om nåt annat,
nåt mer ni behövt ändra för att den ska funka korrekt på isbana?
e lite tidigt ute men funderar redan på issäsongen, hur har ni gjort med era sxv angående att få på isdäck.
köper ni fälgar från rxvn? ell går de att bygga om nåt annat,
nåt mer ni behövt ändra för att den ska funka korrekt på isbana?
Robin kör ju SXV på isen så det ska nog gå bra om man inte har kortad sving.
e lite tidigt ute men funderar redan på issäsongen, hur har ni gjort med era sxv angående att få på isdäck.
köper ni fälgar från rxvn? ell går de att bygga om nåt annat,
nåt mer ni behövt ändra för att den ska funka korrekt på isbana?
nån som vet nån sida som har fräcka dekalkit osv till aprilian
Olof - Håller din topplockspackning med kopparsmet bra?
Jag läste på en sida att det skulle få en motsatt effekt med kopparspray på packningen eftersom att det redan finns en beläggning på och den inte gör sitt jobb om man smetar på annat.
Jag är ganska desperat nu eftersom att jag har bytt dom där jävla topplockspackningarna ett par gånger och inte är sugen på att sumpa mina nya packningar nu.
Jag försöker för fullt att få tag i kopparspray men det verkar inte som att företagen i USA vill skicka kemikalier utomlands.
Kanske dags att plana topparna eller nåt? För det ska väl mig veterligen inte vara några problem med topplockspackningarna direkt..?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |