Yes, det är en så kallad Kwest-kabel.Kan annars rekomendera xv tuner istället för tuneboy. Då kan du koppla upp dig mot vilken sxv rxv som helst och även ladda i mappar och korrigera mappar och se realdata. Plus att det e billigare
Yes, det är en så kallad Kwest-kabel.
Beställde en igår.
56!?Hej allihopa SXV ägare, är ute efter ett bakdrev till min 450 -07a
Det är ett 56 (kan tänka mig större också) kuggars jag är ute efter, hittar ingenstans vet ni något ställe som säljer detta??
/ simondeax
56!?
Det är ju 10 kuggar upp mot original, är du säker på att du verkligen har det?
Nja, men du kan ju alltid specialbeställa ett från t ex http://www.nikasilproffsen.se/drev.htmjapp det vill jag ska stunta med hojen vet du ngn bra sida??
Japp. Plockade isär 2 färgpennor (sånna man köper till bilar.Volvo) som jag hade på jobbet. Gjorda i aluminium och går precis in i slutröret. Klämde ihop dom på ena sidan för att få ett mindre utblås. Stoppade in dom och den vart lite tystare. Fick inget påpekande på ljud nivån denna gång i alla fall Kan fixa en bild om det kan hjälpa..
Det är inga större skillnader.Hej!
Jag är snart ägare till en SXV 550 2008. Dock saknas det en manual till hojen som jag skulle vilja ha tag på.
Jag hittade denna sida: http://slorider.com/Aprilia/
Det verkar vara till 2006, men frågan är om det skiljer någonting i manualerna på dessa hojar genom årsmodellerna?
Har för mig att hastighetsmätaren mm försvann för mig med en gång i tiden, prova att koppla loss batteriet i ett par minuter, sedan är allt ok om du har tur
Tack för tipset, ska absolut prova detta =)
Funkade det?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |