twinner skrev:Händer här då?
twinner skrev:Inte mycket,sitter och tänker/drömmer om en mille.Visste väl att det var en mille du suktade efter
Ska du verkligen slå till på en ny hoj direkt?..bättre att vänta för bästa pris på 04 judu hinner väl ändå inte köra mer i år?
Triggerhappy skrev:KaZ: Jälla lyxlirare !!!!![]()
Roggocop skrev:Hallå i burken. Jag har blivit lycklig ägare till en mille, och har lyckats ta mig genom trådens alla inlägg.![]()
Min hoj har ett acra slipon och orginal luftburk, efter vad jag läst så har jag beställt ett renegade airkit och en pcIII.
Till saken: när jag senare bänkar vilket chip ska sitta i? Ska kabeln vara klippt eller ej?
Tacksam för svar, Roger.
PS: den är jättefin.....![]()
Roggocop skrev:Hallå i burken. Jag har blivit lycklig ägare till en mille, och har lyckats ta mig genom trådens alla inlägg.![]()
Min hoj har ett acra slipon och orginal luftburk, efter vad jag läst så har jag beställt ett renegade airkit och en pcIII.
Till saken: när jag senare bänkar vilket chip ska sitta i? Ska kabeln vara klippt eller ej?
Tacksam för svar, Roger.
PS: den är jättefin.....![]()
Triggerhappy skrev:Om du tänkt få en egen map gjord på bänk så spelar chipet ingen roll då PCIII ans kommandon rider "ovanpå" chippet. Däremot är det inte bra att byta chippet efter din personliga map är gjord.
Om du tänkt använda nån av de färdiga mapparna så skall du nog utgå ifrån orginal chipet med klippt kabel.
KaZ skrev:klart jag ska köra hoj i år!!!
eru galen... tror du att jag går igenom detta för att sen ta det lungt å vänta ända till nästa sommar innan jag kör hoj igen?![]()
![]()
hehe, sen måste jag juh ha nåt att modda på i vinter... annars blir jag juh galen. Får jag inte skruva blir jag lam...
Dessutomo får jag ett gopris!![]()
KaZ
KaZ skrev:klart jag ska köra hoj i år!!!
eru galen... tror du att jag går igenom detta för att sen ta det lungt å vänta ända till nästa sommar innan jag kör hoj igen?![]()
![]()
hehe, sen måste jag juh ha nåt att modda på i vinter... annars blir jag juh galen. Får jag inte skruva blir jag lam...
Dessutomo får jag ett gopris!![]()
KaZ
Triggerhappy skrev:Kan nämna att Renegade gjort ett nytt Airkit till nya Millen...ser väldans seriöst ut. Kolla renegades sida under prislistor/ Aprilia så finns bilder mm...
Verkar som även den nya drar nytta av airkit![]()
Låter bra det !RSV_R skrev:Ser du att nu har dom Piper X loggan på filtret....Ska ner i garaget och kolla på en lösning idag.
RSV_R skrev:Hade tänkt göra som till 04:an. Köpte alu igår, men om den ska vinklas ner och böjas så kanske det är bättre och lättare att gjuta i kolfiber/gasfiber.... (synd man inte har annat än glasfiber hemma då)
KaZ skrev:trallallallala
![]()
![]()
Då va allt klart då!
Gamla Millan har gått i graven och den nya e snart på väg hem till mig, där den hör hemma!![]()
Jag har mao gjort klart med TH gällande inlösen på den gamla och beställt en Svart factory av mikcar!![]()
hehe, nu gäller det bara att bli frisk i benet så jag kan njuta av nån dags åkning innan vintern stänger hojporten för i år!
HYFSAT NÖJD KILLE!
KaZ
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X