RSV_R skrev:Vad tycker killarna om denna då? En 04:a röv på gamla millen! Jag tycker det ser grymt ut.
Så om någon har en 04:a röv till vanliga skjuts millen så är det bara att hojta till!
RSV_R skrev:Vad tycker killarna om denna då? En 04:a röv på gamla millen! Jag tycker det ser grymt ut.
Så om någon har en 04:a röv till vanliga skjuts millen så är det bara att hojta till!
TomTom skrev:Ok Kaz! Du är lite ursäktad...men du kan ju fortfarande polera visir o kolla däcktrycket åt mig, utan ben o hoj !!!
Men angående bromsarna...var det inte samma på din gamla Mille R som på min nuvarande Äspeäss va!? Och Duccarna har jag aldrig hört att de haft pråbbs
TERMINATOR skrev:ni som åker på falco vad har ni för sulor?
Triggerhappy skrev:Jag testade Pilot sport och Dunlop D208 på min Falco förra året, D208 är det överlägsna valet mellan dom. Pilot Power lär ju vara bättre än föregångaren iofs.
Bilden till vänster är med Vanliga Dunlop D208 (på rettan)på sin andra bandag...de funkar helt ok för lite ban jobb !!
DaLorD skrev:Jag kör just nu med Pilot power och e helnöjd.. iofs har jag ett sprillans nytt Metzler M1 liggandes så det åker nog på efter säsongen...
Jag skulle gärna köpt ett nytt pilot power men de hade inget sånt när jag ville köpa däck...
Har aldrig testat M1.. nån som har gjort det???
Hur e det... hur långt kan man åka påt om man kör halvhårt..(ej bana... inte än så länge iaf)
TERMINATOR skrev:Ni som åker på falco vad har ni för sulor?
TERMINATOR skrev:ni som åker på falco vad har ni för sulor?
TERMINATOR skrev:fy fan va tråkigt hoppas du mår bra efter skiten
skönt att höra, försäkring??twinner skrev:Ja för fan Jag har bara lite ont i tummen.Gled ju mest och tappade luften,samt lite chockad.Synd på hojen bara..Min ögonsten.Funderar på att endast köra på bana framöver,kanske hitta en 250 räcer att lära sig på
Phuu tur att du klarade digtwinner skrev:Utrustning...Vad som räddade mig från att hyvla bort allt skin,lägg märke till den feta sprickan i hjälmen.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |