sner0 skrev:Film till sån däringa analog fotokamera som man har sett på bilder från förr
Aha, skall se om jag kan rota fram någon gammal film då, det skulle sitta fint med oläckande packboxar!
/Felix
sner0 skrev:Film till sån däringa analog fotokamera som man har sett på bilder från förr
_basse_ skrev:Är det någon som vet färgkoden på den silvriga färgen på min Mille -00, eller hur man tar reda på det......
bikerwoman skrev:Varför inte köpa min svinbilligt för 89´? http://www.blocket.se/vi/7038993.htm?ca=11_s
wasa skrev:Halloj...
Å god fortsättning på er där ute i landet.
Håller med att priset var i saftigaste laget. Det finns säkert flera 03r till salu för bättre pengar..... Leta runt lite å jämför från de olika sälj sajterna.
Annars har du hittat en kanon hoj som du kommar att bli kär i...............
Lycka till.............
Faaan! Det måste vara den bästa pris på en hoj någonsin! Fattar inte att du säljer den till det priset...bikerwoman skrev:Varför inte köpa min svinbilligt för 89´? http://www.blocket.se/vi/7038993.htm?ca=11_s
ksann skrev:Faaan! Det måste vara den bästa pris på en hoj någonsin! Fattar inte att du säljer den till det priset...
Det enda som skulle kunna få mig att sälja min hoj är om Triumph äntligen kom ut med en ny 1050 Daytona som var skitsnygg!
Stigefelts motor har en 05 Factory för 129.000krLam-Kaka skrev:Vissa butiker säljer ut nya 05 för 102900:- , sen så beg 04or ligger runt 87-95k vad jag har sätt(ops ej factory)
Sner0 om du ska köpa en <-03 så ska du inte behöva lägga ut mycket mer än <-80k på en R annars så köp en 04a
ksann skrev:Faaan! Det måste vara den bästa pris på en hoj någonsin! Fattar inte att du säljer den till det priset...
Det enda som skulle kunna få mig att sälja min hoj är om Triumph äntligen kom ut med en ny 1050 Daytona som var skitsnygg!
ksann skrev:Stigefelts motor har en 05 Factory för 129.000kr
Sweden Motorshop har en 05 Factory för 129.900kr
Biscaya säljar fortfarande till listpris (124.900kr för en std och 149.900kr för en Factory)
Den enda som jag kunde hitta var en 04 std RSV för 109.900kr hos mcpoolen och när jag kontaktade dom i somras så tog dom inte inbytes. 05:an hos dom kostar 114.900kr.
Vem säljer en 05:a för 102.900kr???
bikerwoman skrev:Jag vet att jag gör en rejäl förlust, men efter att ha kört en Suzuki K5 i höstas inser jag att Millen är rent fysiskt sett för stor/hög/lång för mig!
Jag når bara ner med tårna, jag måste klänga som en galning för att hänga och jag sitter med nästan raka armar för att nå fram... jo, jag vet att jag borde ha tänkt på det innan jag köpte den, men sånt är svårt att känna efter bara några minuters provkörning! Hade ju en Falco innan och på den satt jag som liten kort tjej mkt. bättre.
Jag satt PERFEKT på K5:an och den var dessutom skitkul att köra, men med det vill jag inte säga att millen är dålig på nåt sätt! Jag kommer att sakna v-twinnen och de grymma bromsarna!
Får jag inte den såld för det priset så behåller jag den!
...man är ju inte gjord av pengar trots allt
sner0 skrev:Blir lite nervös av allt snack om längd här nu...
Jag är knappast nån jätte ju!
Tror jag nådde 178cm över golvet när jag förnyade passet i våras.
Har visserligen, eller har haft iaf, långa armar för min längd men vore ju skönt o kunna ha dom lite böjda...
Blev så stirrig i helgen att jag helt glömde provsitta!
christer skrev:Jag är 179 cm och jag hade inte några problem med höjd eller att nå fram på den millen jag hade (00:a).
sner0 skrev:Ok vad bra, känns lite lugnare nu..
Får försöka ge mig på gröten o växa till mig en cm till under slutspurten av vintern för o va på säkra sidan!
Bikerwoman -> Hur lång(kort) är du eftersom det ställer till?
Hur lång är maria1980?
Jag är 176 bara och jag har ingen som helst problem med min Factorysner0 skrev:Blir lite nervös av allt snack om längd här nu...
Har visserligen, eller har haft iaf, långa armar för min längd men vore ju skönt o kunna ha dom lite böjda...
Ok, tack för informationen. Konstigt att hojen inte står på deras hemsida dock...DaLorD skrev:
Av väl upplysta uppgifter så kan jag tala om att Maria är 153 cm och BW är längre, tror jagsner0 skrev:Bikerwoman -> Hur lång(kort) är du eftersom det ställer till?
Hur lång är maria1980?
xyx skrev:Jag registrerade mig på Famiglia Aprilia för att kunna ställa några frågor om försäkring osv på Millen.
Problemet är att så fort jag loggar in får jag bara felmeddellande om att jag inte har tillgång att läsa något.
Har försökt maila administratören där men får inget svar.
Är det något generellt fel?
Ok_basse_ skrev:Man måste köra Aprilia
Sidan har precis blivit omgjord, allt funkar nog inte riktigt som det ska......
Prova fråga här i denna tråden istället, forumet på LaFamiglia är inte allt för aktivt...
mikcar skrev:Hej!
Jag undrar om det finns några Apriliaägare som har lust att träffas och köra en sväng tillsammans någon gång?
Hälsn. /Micke
sner0 skrev:Blir lite nervös av allt snack om längd här nu...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|