#Olsson# skrev:Jag köpte hos europa-dealern: http://www.tigcraft-japan.co.uk/
Berätta mer !
Hur är ljudet, kvaliteten, effektökning osv
#Olsson# skrev:Jag köpte hos europa-dealern: http://www.tigcraft-japan.co.uk/
Göran skrev:Berätta mer !
Hur är ljudet, kvaliteten, effektökning osv
jocke i köping skrev:He he he
om jag inte har alldeles fel så
är det slutet batteri orginal på din hoj.
// Köping
sner0 skrev:nopp, är öppet..
Tolkar mekboken som att det nog bör vara original delvis pga den markerade slangdragningen.
Men ska se om jag hittar ett som är lite mindre också, kanske ett par Ah mindre i värsta fall, gör ju inget med kickstart ändå
jocke i köping skrev:Ok ,, men tänk på attdu ska ha rejält med startström vid startögonblicket,måste du nöta på starten så kan du bränna startreläet,,
ett litet tips bara.
MvH Jocke
sner0 skrev:Mjo, iof..
Får se vad jag hittar när lönen kommit.
Den är ju otroligt lättstartad som den är nu, vore ju lite trist o tumma på..
Visste faktiskt inte att man hade startrelän på kickstartade motorcyklar, har alltid antagit rätt av att det hängt ihop helt med att man har startmotor.
Lärt mig nåt nytt idag med mao
#Olsson# skrev:Jag köpte hos europa-dealern: http://www.tigcraft-japan.co.uk/
Funkade bra med ett email. Betalade via bank-wire. Skickades direkt från Japan tror jag. Borde iofs varit tull men jag slapp av någon anledning. Det är ju produktens väg som styr, även om pengarna skickas en annan väg.
Alternativet är USA: http://www.tigcraftusa.com/ men jag tror att de håller hårt i respektive marknad så det går nog inte från staterna. (gissar jag)
Mina, utan MF-logga
Andre_A skrev:Hur många siffror har lösenordet på http://www.famiglia-aprilia.se/
Det som kommer på mailen är på 4 siffror, stämmer det?
fogerty skrev:Lösenordet väljer du väl själv, eller hur menar du?
Andre_A skrev:Så långt har jag inte kommit. Kan inte logga in på sidan.
Andre_A skrev:Hur många siffror har lösenordet på http://www.famiglia-aprilia.se/
Det som kommer på mailen är på 4 siffror, stämmer det?
ksann skrev:
Port Ellen skrev:Hej kan bara hålla med det verkar hopplöst att logga in på La Famiglia
Andre_A skrev:Har provat från flera datorer. Tänkte om det va min dator som va problemet. Men det var det inte.
2ono skrev:F.. jag saknar min mullrande twin men topkåpan på den nya tuonon ser mer ut som en designgrej.
#Olsson# skrev:Vad händer, vad är problemet? Jag har varit inne varje dag de senaste dagarna. Testade logga ut och logga in - inga problem.
Andre_A skrev:Står att jag är inloggad. Men sen står det även så här:..
#Olsson# skrev:Jag känner igen det, det hände mig en gång tidigare men nu tycks det funka. Kanske logga ut, radera cookies och logga in igen? (bara gissar)
Andre_A skrev:Jag fick rätt på det. Peter hjälpte mig. Va något som inte va registrerat eller något som va bort taget, inte vet jag. Men nu funkar det i alla fall.
Tack för alla tips och svar.
Mvh
Andre_A skrev:Jag fick rätt på det. Peter hjälpte mig. Va något som inte va registrerat eller något som va bort taget, inte vet jag. Men nu funkar det i alla fall.
Tack för alla tips och svar.
Mvh
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |