Hallå!
Relativt nyinflyttad i Helsingborg med en RSV Mille med sig undrar jag vart jag ska vända mig för service.. Har kollat runt lite men de flesta verkar bra vilja skruva med japsar..
Hallå!
Relativt nyinflyttad i Helsingborg med en RSV Mille med sig undrar jag vart jag ska vända mig för service.. Har kollat runt lite men de flesta verkar bra vilja skruva med japsar..
Hallå!
Marcussen i Halmstad rekomenderar jag starkt.
Fullt auktoriserad Aprilia verkstad.
Mycket duktig mekaniker och väldigt bra service och bra priser.
Du kunde inte hålla dig.......![]()
Fick habegär jag med... Nån som har koll på vart jag kan få tag på grövre rör till min -03a? Har slip on redan..
http://www.smaltmoto.com/html/product.html
4 rader ovan så hade #ohlsson# tipsat om denna tillverkare ,, har du kollat så dom inte kan ha till din åxå ?
// jocke
Det verkade bara vara till nyare tyvärr
Det verkade bara vara till nyare tyvärr
Jag har fått för mig att det är samma motor med uppgradering i samtliga RSV modeller från -99 och framåt... är jag helt ute och cyklar?
Nu när man har suttit och torrbrutit på Tuonon i garaget har jag insett att det skulle behövas lite mer benutrymme för att få in knäna i skålningen på tanken.
Har surfat runt på de mesta forumen men hittar ej några vettiga lösningar de mesta tillverkare prioriterar av någon outgrundlig anledning att mest kunna justera uppåtbarn får ju ändå inte köra motorcykel
.
Hittade på apriliaforum att man kunde skifta sida på plattorna men då stämmer ej avstånd och höjd på växel,bromsreglage.
1,98 meter gubbe med size 47 pråmar.
Har kollat på dessa, Arrow,Acculign, tcm och sato men det känns som lite för mycket pengar om man inte är säker på att det funkar.
Hur bra kvalitet behöver det vara på aluminiumet om man skall tillverka justerbara plattor själv.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |