Har en jobbarkompis som åker meanstreak och vi tar ofta sällskap men oftast är vi fler av båda sorter vi kör tisdagar med jobbet och då är alla med ... du hade visst träffat 929an vid macken innan en av resorna .... han är lite lockad av twinnen ;-)
Har kört 460 mil och jag är supernöjd med hojjen .. har testat 929 och R1 men jag är nog fast Prilla åkare ska skaffa mig slippissar bara för att ytterligare ge mig mer skönt ljud..
Lördag är jag på jobbfest så då ska Prillan få vila lite ...
Har kört 460 mil och jag är supernöjd med hojjen .. har testat 929 och R1 men jag är nog fast Prilla åkare ska skaffa mig slippissar bara för att ytterligare ge mig mer skönt ljud..
Lördag är jag på jobbfest så då ska Prillan få vila lite ...
jag hinner dessvärre inte spinna i morgon men på lördag så kan det gå o köra lite hoppas jag ,, du brukar ju glida omkring med någon customåkare har jag sett
är det inte jobbigt för denna att hålla SH tempo ?
lördag kan ju vara en bra dag för en repa ,, troligen inte före 12 för jag ska ta en liten pilsner i morgon em/kväll
du verkar ju köra så fort du är ledig så du måste ju ha kört närmare 500 mil nu,, vad gillar du hojjen för övrigt då (om vi bortser från startstrulet) ?