Du kan va lugn aprilian startar nästan alltid! , båda de jag har haft har alltid startat 6000mil +
Kanske jag som blitt nojjig
Du kan va lugn aprilian startar nästan alltid! , båda de jag har haft har alltid startat 6000mil +
Ah f-n Fick precis svar ifrån dynojet också, dom bad mig kontakta Motorspeed i Västerås så det låter ju lovande.
Om jag förstår det rätt så det enda skillnaden mellan alla modellerna på PCIII är olika kablar som ska passa dom olika hojarna. Men dom olika map:arna då? Eller det ska gå bra att använda dom för 2001-2003 modellen också?
F*n, jag har skaffat en dussinhoj, tycker dom är överallt nu....
Jag räknade till fem stycken bara idag..
Hur ska denna sommar sluta?
Någon som har koll på var man kan hitta ett par begangnade 2006-> mille toppar??
Lam-Kaka skrev:Fråga FettSnok här på forumet jag tror han har ett par extra som han kan sälja.
Har skickat ett pm till honom vid ett tidigare tillfälle men har inte fått svar på det!
Någon som råkar ha en extra främre gas vajer liggandes? 2004-2010 RSV de äldre millarna värkar ha annat art nr, elelr vet vart man kan få tag på en.. från skrot eller dylikt.
Behöver du hela alltet eller bara innervajern? (om den gått av eller så)
Innervajer finns hos närmsta cykel/moppehandlare på metervara med tillhörande lås-ändar.
Borde inte skilja något nämnvärt på gamm-hojarna mot nya, samma sort fäste mot spjällhus och rulle
FettSnok skrev:Sorry! Mitt fel där, inkorgen har jag inte haft skötsel på under senare tid. Den är bevisligen knökad.
Har toppar men de sitter på motorer, är inte helt jättesugen på att slakta ner en motor. Hel motor säljes dock
FettSnok skrev:Sorry! Mitt fel där, inkorgen har jag inte haft skötsel på under senare tid. Den är bevisligen knökad.
Har toppar men de sitter på motorer, är inte helt jättesugen på att slakta ner en motor. Hel motor säljes dock
Hur mycket spänning ska ett bra batteri avge när det är fulladdat?
När jag skulle köra till jobbet idag så startade inte hojen och batteriet klarade typ 2 startförsök. Ska till verkstaden ikväll och ladda batteriet och sen mäta.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |