Sportmax heter "alla" Dunlop. Du kanske tänker på SportSmart?
Isf är det i princip allt som skiljer.
Sportsmarten har bättre våtgrepp, är ett multicompounddäck, har Ntec-stomme mm mm mm.
Qualifier är ett singelcompound trackday däck. Dvs du kommer äta upp mittsvålen på en grisblink med twinnen
I vilken bänk?
Du var försiktig när du monterade så inte innerröret skar sönder boxen?
Den guldfärgade ytan är i ok skick?
Brickans upp och ner ska inte påverka..
Om det tömt såpass mycket ur benet så är det mer än bara smuts. Kan ha stukat den med, så den inte är 100 rund.
För du har la inte vänt packboxen upp och ner?
Satte du nånting (eltejp) över kanten på innerbenet också så att du inte skar sönder den vid montering i den änden, som Snok funderar på? Det har jag råkat ut för ett par gånger innan jag förstod vad det var...Jag gjorde så att jag satte packboxen på innerbenet...
Satte du nånting (eltejp) över kanten på innerbenet också så att du inte skar sönder den vid montering i den änden, som Snok funderar på? Det har jag råkat ut för ett par gånger innan jag förstod vad det var...
Hittade denna "spricka" på innerbenet också, den kändes ganska vass så kanske är så att den skär sönder packboxen snabbt? Ser ut som typ ett stenskott.
Den där kan skada en packbox fort om den är vass.
Har du kollat att innerbenet inte är krokigt? Eftersom du klotat så att du fått en bula i ytterbenet.
Ja, så fint papper som möjligt (1000/1200) med mycket vatten och cirklande slipning. Bara så att du får bort eventuella kanter och det inte längre känns vasst mot fingertoppar/nagel.Njae har inte kollat det så noga! Ska göra det, kan man slipa ner sprickan lite försiktigt med våtslip typ 800 kanske?
Ja, så fint papper som möjligt (1000/1200) med mycket vatten och cirklande slipning. Bara så att du får bort eventuella kanter och det inte längre känns vasst mot fingertoppar/nagel.
Hittade denna bulan på ytterbenet på den sidan jag har problem med! Måste ha uppkommit när jag klotade förra året..... Kan detta ställa till det så mycket? Det är väll ändå mellan innerbenet och packboxen som det läcker?
Det blir mycket spammande från min sida här men vill få bukt på detta!!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |