166hp och 113 Nm...på´t ungefärTänk dig ett Smaltmoto, racekammar, portade toppar, 60mm spjällhus, Ironbite luftboxring, shower spridare, Motec............ med 1127cc 13:1
/J
Last edited:
166hp och 113 Nm...på´t ungefärTänk dig ett Smaltmoto, racekammar, portade toppar, 60mm spjällhus, Ironbite luftboxring, shower spridare, Motec............ med 1127cc 13:1
/J
166hp och 113 Nm...på´t ungefär
Jag har beställt packningar från min Apriliaåterförsäljare, men har jagat honom med ett leveransbesked nu sedan förra veckan, så nu kan han behålla packningarna.
Var kan jag köpa det och få hem det ganska snabbt? Det är packningarna till bottendelen som jag behöver.
166hp och 113 Nm...på´t ungefär
Hej alla Aprilia åkare!
Jag funderar på att bli en av er och köpa mig en Aprilia nästa helg!
Lite funderingar:
Vad brukar en "normal" Tuono -04 ligga i pris ungefär? ca 3000 mil. halvdana däck men för övrigt fin?
Något speciellt med denna årsmodell som jag borde titta efter?
Hojen i fråga är dessutom importerad och inte rullat i Sverige, men besiktigad och klar att köras.
Hej alla Aprilia åkare!
Jag funderar på att bli en av er och köpa mig en Aprilia nästa helg!
Lite funderingar:
Vad brukar en "normal" Tuono -04 ligga i pris ungefär? ca 3000 mil. halvdana däck men för övrigt fin?
Något speciellt med denna årsmodell som jag borde titta efter?
Hojen i fråga är dessutom importerad och inte rullat i Sverige, men besiktigad och klar att köras.
Förmodligen... eller så tycker den inte om klimatet. Normalt har den inte nåt sånt jättetapp. Vad jag märkt iaf.kan det vara det som spökar kanske?
Runt 50 är nog vettigt.Vad brukar en "normal" Tuono -04 ligga i pris ungefär? ca 3000 mil. halvdana däck men för övrigt fin?
Nån som vet hur jag beställer nya nycklar till min Pegaso? De befintliga är försvunna
Jo men vi har ju ingen generalagent i Sverige vad jag vet, hmm jag kanske gör en höna av en fjäder (nyckel..)
Är kanske är generalagenten?
http://aprilia.spgmotor.se/ovrigt/om-oss
Tack bra med SH även när man inte har bootat upp hjärnan..
Förövrigt har jag skaffat ett par Oberon fotpinnar till min Tuono, de flyttar ned o tillbaka fotpinnarna nån cm skall bli intressant o känna på..
Labbar även med att höja sadeln ca 1cm för att se vad det ger på körställningen.
Är det för att du är lång som du köper fotpinnar och ändrar sadeln?
Är det för att du är lång som du köper fotpinnar och ändrar sadeln?
Vad tror ni : Skulle jag bli lycklig av att åka på en rsv mille, från att ha åkt zx9r och zx12r. Står lite i valet och kvalet på en zx10:a och en rsv mille, typ 03-04. Kanske är en dum fråga, men jag ställer den ändå.
Skadar inte att byta nån gång.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |