RSV_R skrev:Tack twinner. Men den där jävla VAT:enhade ja ju inte räknat me!!!! Skit oxå! Trodde skulle bli billigare än d...... Men såg ett AKKA på bike.se för 5800. Kan ju lika gärna klippa d då.... Eller spåna under den lååååånga vintern.....
Räkna inte bort mej när d snackas bana. Älskar d redan, efter bara 2 vändor. Ska bygga krasch mille under vintern!!
RSV_R skrev:Nu me arrow chip tar ja dej Buster...... Närå, kör som en kratta!! Men till sommaren kanske du me fler kan ge lite tips??
jo det blir ju moms också
RSV_R skrev:Ååååå, ett slutsteg till bilen....? Va e d?
Den va ju snygg ju, så köp den bar den e billig
Buster skrev:Hörde jag ....
.... att det var någon som ville ha pisk på bana?
twinner666 skrev:hahha!!! det är ju en tändförstärkare tilL millen för i helvete!!!
RSV_R skrev:Ok, ett arrow ser ju även bra ut!! Men vad kostar frakten??
Man kanske skulle skita i burken helt o hållet....
Lyfta både kjol o tupé på Helga 85!!! Hahaha...
kolla me denna person, han har min gamla mille, med "sharks-bössorna" på, (hans ducce me termissar på låter som en moppe i jämförelse ) kolla me han va han tycker om ljudet, han kanske säljer dem? http://www.bike.se/community/visa.php?id=9627RSV_R skrev:Hörde Busters AKKA på åsen i somras...... Går den igenom bes ska ja sluta skita!!!! Fan, läktaren vibrera, fåglar föll från skyn o rad 4rna dog helt......
Non-UK orders
It is very difficult for the automated ordering system to calculate shipping costs especially when rates are based upon volumetric weight - ie : a combination of size and actual weight. We do not seek to profit from shipping charges but need to do our best to ensure that we are not stung and thus sell goods at a loss. If you have placed an order from overseas and fell that the charge levied is excessive - please email me within 7 days to either have an explanation as to why it is so high or a refund put onto your card .
kolla me denna person, han har min gamla mille, med "sharks-bössorna" på, (hans ducce me termissar på låter som en moppe i jämförelse ) kolla me han va han tycker om ljudet, han kanske säljer dem? http://www.bike.se/community/visa.php?id=9627
De två gånger jag beställt från RSVR.NET har jag fått prylarna inom en vecka, och båda gångerna har de krediterat mig halva den fraktkostnaden som räknats fram på sajten.
trigger:ska inte köpa sån men det vore ballt att ha *prylar*
RSV_R skrev:Tycker du ska klippa den Twinner..... Kanske gnistan kittlar i röven me!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|