mrnenad
Ny medlem
Min mille kommer finnas på skroten inom kort passa på o plocka delar finns helsystem akra titan, chippad box, ny koppling mm
Ehn... vurpat?
Min mille kommer finnas på skroten inom kort passa på o plocka delar finns helsystem akra titan, chippad box, ny koppling mm
Har du koll på vilken skrot ?
krya på dig
//jocke
Vilken gixxer P-box passade på MILLE R 02 är på gotlandring o den fuktar lite
Med vänlig hälsning, Martin
Kommer inte ihåg utan att leta närmare, men det var väl bl a en mindre uppdatering i motorerna nånstans där. Annan storlek på insugen?Vad är det som skiljer Tuono och RSV i motorn? 138 mmot 143 häsar..men med mer vrid..
Inget i motorn. Det är insugstrattarnas längd som skiljer.Vad är det som skiljer Tuono och RSV i motorn? 138 mmot 143 häsar..men med mer vrid..
Fick bort Service texten via att gå in i instrumentet enl Fettsnoks tidigare hjälp!
Tack för det!
Är det någon som har en bild på hur Tuono gen2 eller RSV gen2 ser ut utan framlampa?... samt ett lite annat intag framför ramen.
Är det någon som har en bild på hur Tuono gen2 eller RSV gen2 ser ut utan framlampa?
Skulle vilja se dels hur mycket annat "jonk" som finns där bakom (på gen1 är det ju en km med kabel bl.a) och hur luftintaget ser ut.
Satsar ev på en Tuono gen2 om inte min återkommer. Blir en lättare ombyggnad än vad min var. I stort sett bara byte av framlampa, plus lite småfix. Men den är ju mer färdig från början liksom, med rätt sittställning och rätt motor bl.a. Priserna i Tyskland är överkommliga, gentemot Sverige.
Satsar ev på en Tuono gen2 om inte min återkommer. Blir en lättare ombyggnad än vad min var. I stort sett bara byte av framlampa, plus lite småfix. Men den är ju mer färdig från början liksom, med rätt sittställning och rätt motor bl.a. Priserna i Tyskland är överkommliga, gentemot Sverige.
Annars har jag en, med lite godis...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |