nja motorn skiljer sig inte så mycket men allt annat gör det..
Vad funderar du på då? , kan säkert svara på frågan om det är något du inte får ihop. Har gjort det mesta på en RSV2 98-09 som går att göra.
nja motorn skiljer sig inte så mycket men allt annat gör det..
Någon som vet om och isf var man kan köpa bottenkåpa till Falco? Tycker liksom den saknas lite... Gillar helkåpa...
Likaså trimchip och luftfilter?
Finns en 02 Mille R på blocket just nu. Säljaren har lite väl optimistisk åsikt om sin motor, men det sitter rätt prylar på den och bör gå att pruta ett par tusen.fel tråd kanske men jag är lite småsugen på att testa på en aprilia! om det ev är ngn som funderar på att sälja går det bra att pm:a mig! tänker mig antingen en rsv mille 00-02 alt en touno, prisbild mellan 20-30 beroende på årsmodell, mil samt skick! bor i halland så i närheten av halland hade varit bra, skåne, småland, göteborg typ men kan ta mig lite längre om det är rätt hoj!
pm
Finns en 02 Mille R på blocket just nu. Säljaren har lite väl optimistisk åsikt om sin motor, men det sitter rätt prylar på den och bör gå att pruta ett par tusen.
Skickat från min G8441 via Tapatalk
Tjena!
Köpte mig en Falco förra veckan och tänkte höra lite om service, något man ska hålla kolla extra efter? Min första v-twin.
En sak jag tänkt på när jag kör är att den "viner" när man kör lite och att tvåans växel är trög att få i när den är kall dock ej när den är varm.
Annars går den fint och startar väldigt lätt, kall som varm.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|